• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen

Hallo alle strijders in Elvenar ik wil iedereen bedanken voor aanbiedingen om bij een BS aan te sluiten, ik vind het fijn om aanbiedingen te krijgen.
Ik heb even een slechte ervaring in een BS ondervonden en ik heb nog niet echt tijd om bij een BS aan te sluiten vanwege dat ik dan niet volledig kan spelen en dat vindt ik wel belangrijk.
Ik richt op termijn wel weer een BS op met serieuze broeders die dan minimaal 4x per week spelen, oude serieuze broeders zijn dan ook welkom, als er spelers zijn die in het zelfde of vergelijkbare situatie zitten denk er even over na om eventueel op termijn in serieuze BS te
spelen ik hoor graag van jullie.

Met vriendlijk en fijne groeten.

original11{Jochum}
 

DeletedUser234

Guest
Is het dat je per se zelf de bs wil leiden? Want wat je beschrijft "serieuze broeders die minimaal 4x per week spelen" bestaan al genoeg.
Waarom zou je een nieuwe bs oprichten, terwijl er al zoveel zijn en zoveel verschillende dat je altijd wel 1 kan vinden die precies bij jou past?

Het is zelfs voor grote bs al moeilijk om serieuze spelers te vinden, dus het aanmaken van nog meer bs zou niet helpen.

Wat wel zou helpen, is als kleine bs (wat wellicht niet reëel is, want je hebt een band) opsplitsen en zich voegen bij grote bs.

Die versnippering wordt niemand beter van, denk ik.

Natuurlijk moet je geen genoegen nemen met een bs die niet bij je past, maar ik weet zeker dat die voor iedereen wel te vinden is.

Voor de duidelijkheid, ik loop al maanden met de gedachten over teveel bs-en en moeilijk vinden van passende leden, jouw bericht is een inkoppertje om er eindelijk mijn ei over kwijt te raken, dus zie het niet als persoonlijk mijn reactie, deze is algemeen bedoeld. :)
 
Oke ik begrijp je standpunt, maar ik vindt het gewoon een uitdaging om vanuit het niets een BS op te bouwen, het is wel een probleem om serieuze spelers te vinden die regelmatig spelen en/of volhouden.
Maar ben wel serieus aan het kijken bij andere BS me een plaats aanbieden zolang ik nog niet volledig kan spelen blijf ik nog even alleen 01 september 2018
heb ik meer ruimte om te spelen.
 
Bovenaan