• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: zwarte vrijdag.

Inno snapt het concept "Black Friday" denk ik niet. :( Is een zwarte dag wat "aanbiedingen" betreft, toont maar weer eens aan hoe greedy Inno is. :coin::coin::coin::coin::coin:

Had liever gezien dat je ingame magische gebouwen of uitbreidingen goedkoper met dia's kan kopen.

Je zou maar op je mobiel spelen
Bekijk bijlage 2817

in plaats van op PC/laptop
Bekijk bijlage 2816

Wordt je toch flink belazerd. :mad:

Of had ik hier eigenlijk een bug rapport van moeten maken. o_O

Dat is perfect verklaarbaar als je weet dat ze een deel van hun winst op mobiel moeten afstaan aan google/apple :)

En je zou kunnen denken, dan maken ze maar een klein beetje minder winst op hun aanbiedingen, maar je weet dat inno niet zo nadenkt :)
 

DeletedUser2349

Guest
Allemaal flut aanbiedingen en wat daadwerkelijk tot stand is gebracht is de ergernis van het continue in beeld verschijnen, daar maak je geen vrienden (of klanten) mee. :confused:
 
Ik moet eerlijk zeggen, ik was ook teleurgesteld over de aanbiedingen. Ik stond in de startblokken om :diamond::diamond::diamond::diamond::diamond: te kopen, maar deze aanbiedingen waren niet waar ik op gehoopt had. Met black friday verwacht je iets echt spectaculair, en dat was het helaas niet. Ik heb betere aanbiedingen voorbij zien komen toen het geen black friday was.

Ik blijf dus geduldig wachten op een echte aanbieding.
 
Bovenaan