• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: pakketjes voor runen

DeletedUser

Guest
sorry , maar vind het schandalig dat ze met pakketjes rune af komen , weer al iets waar de hogere splers weer gedupeerd zijn , 1 kleindere spelers gan nu niet meer doneren in je wonders want je kan de rune zo kopen , 2 er zijn alleen rune beschikbaar vor eerste 2 wonderen, terwijl het voor vergevordere spelers heel moeilijk is om aan rune te komen in provs , aangezien ze maar kans op 1 op 4 hebben dat de rune van de wonder is wat je wil .maar had zoiets wel weer verwacht van innogames , is met elk spel zo je kan beter hald jaar later beginnen dan heb je alles voor het oprapen wat je nodig hebt
 

DeletedUser47

Guest
Hoewel ik het deels met je eens bent. Een paar dingen:
  • Niet iedere speler wil veel geld uitgeven aan het spel.
  • Bij ons in de broederschap doneren we omdat we elkaar helpen en niet vanwege de runes
  • Volgens mij is dit vooral gericht op de spelers die beginnen met wonderen, niet voor diegene die al ver gevorderd zijn.
 

DeletedUser

Guest
Hoewel ik het deels met je eens bent. Een paar dingen:
  • Niet iedere speler wil veel geld uitgeven aan het spel.
  • Bij ons in de broederschap doneren we omdat we elkaar helpen en niet vanwege de runes
  • Volgens mij is dit vooral gericht op de spelers die beginnen met wonderen, niet voor diegene die al ver gevorderd zijn.
op jou antwoorden
1 geef ook niks uit
2 onze gilde leden helpen elkaar ook
3 volgens mij is iedereen net bezig met de wonderen alleen voor vergevordere spelers is het niet te doen , heb al 2 keer 9 rune gebruikt en nog krijg ik die troep van rune uit me provs terwijl ik zalen rune of dwergen rune nodig heb , alleen mij kost het 3mil muntne en 2 dagen wachten per prov wat niets oplevert , dus waarom kunnen ze dit niet aanpassen . dat je alleen dwerg en zalen rune kan krijgen, of gooi die opdrachten rune er in zoals beloofd . maar steeds worden vergevordere speler shard aangepakt , daaron=m dat 1 na andere loopt te klagen dat er niks meer te doen is
 

DeletedUser

Guest
Hoewel ik het deels met je eens bent. Een paar dingen:
  • Niet iedere speler wil veel geld uitgeven aan het spel.
  • Bij ons in de broederschap doneren we omdat we elkaar helpen en niet vanwege de runes
  • Volgens mij is dit vooral gericht op de spelers die beginnen met wonderen, niet voor diegene die al ver gevorderd zijn.

Toch een vreemde actie, spelers die nu nog moeten beginnen met wonderen, hebben ook veel meer gelegenheid om runes te verzamelen via provincies en zitten niet meer als 1 dag te wachten tot die *bliep* verkenner een keer klaar is. Dat er ook gelijk t3 goederen bij gekocht moeten worden vind ik helemaal bizar. Verleid mij iig niet tot het uitgeven van diamantjes o_O Heb geen t3 goederen extra nodig, dus ik wacht wel op die *bliep* verkenner :rolleyes:
 

DeletedUser68

Guest
Hoewel ik het deels met je eens bent. Een paar dingen:
  • Niet iedere speler wil veel geld uitgeven aan het spel.
  • Bij ons in de broederschap doneren we omdat we elkaar helpen en niet vanwege de runes
  • Volgens mij is dit vooral gericht op de spelers die beginnen met wonderen, niet voor diegene die al ver gevorderd zijn.
Het is toch heel simpel bedacht dacht ik zo
Als er nu veel pakketjes verkocht worden
Mogen onze moderators met kerst komen gourmetten in duitsland :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Is natuurlijk niet beledigend bedoelt voor ons moderator team
En oggo je hebt gelijk hoor we hebben niks te doen op dit moment steek nu steeds meer tijd in ander spellen.
 

DeletedUser580

Guest
Aanpassingen in een lopend spel is positief. Betekend dat het spel niet dood is. Betekend dat ze het spel interessant en/of moeilijk willen houden. Klagen over 2 dagen werk en dan al of niet een gunstige uitslag krijgen vind ik al helemaal raar. Ik heb (browser) spelletjes gespeeld, waarbij je soms toch maanden bezig was om iets te bereiken. En dan nog was je er geluk bij nodig. Het houd het gepeupel bezig, en daar gaat het om met dit soort browser spelletjes.
 
Ik kreeg vandaag deze 24h geldende aanbieding.
Mogen ze lekker houden, heb eerder al een tientje gedoneerd, vind dat wel ff voldoende.
en itt anderen die niets hebben gespendeerd die krijgen gratis diamanten en leuke offers met bonus diamanten ;(
 

DeletedUser

Guest
Aanpassingen in een lopend spel is positief. Betekend dat het spel niet dood is. Betekend dat ze het spel interessant en/of moeilijk willen houden. Klagen over 2 dagen werk en dan al of niet een gunstige uitslag krijgen vind ik al helemaal raar. Ik heb (browser) spelletjes gespeeld, waarbij je soms toch maanden bezig was om iets te bereiken. En dan nog was je er geluk bij nodig. Het houd het gepeupel bezig, en daar gaat het om met dit soort browser spelletjes.
dassem wat praat je nu weer poep je speelt net , dus ga niet zeggen dat ik niet mag klagen , jullie kleindere spelers word nu alles voorgeschoten, je bent miss vergeten dat wij allemaal bijna eind tech waren toen de wodneren kwamen en dat wij in onze provincie al heel ver zijn , en veel munten en tijd en geoderen kost als je niet kan winnen , voor een rune te vinden die je niet nodig hebt .kijken of jij dit leuk zou vinden want hadden ze beetje normale prijzen gegeven in wonders had ik niet moeten verkennen .
 

DeletedUser47

Guest
dassem wat praat je nu weer poep je speelt net , dus ga niet zeggen dat ik niet mag klagen , jullie kleindere spelers word nu alles voorgeschoten, je bent miss vergeten dat wij allemaal bijna eind tech waren toen de wodneren kwamen en dat wij in onze provincie al heel ver zijn , en veel munten en tijd en geoderen kost als je niet kan winnen , voor een rune te vinden die je niet nodig hebt .kijken of jij dit leuk zou vinden want hadden ze beetje normale prijzen gegeven in wonders had ik niet moeten verkennen .
Reageren op elkaar mag maar houd het wel netjes alsjeblieft
 

DeletedUser68

Guest
Aanpassingen in een lopend spel is positief. Betekend dat het spel niet dood is. Betekend dat ze het spel interessant en/of moeilijk willen houden. Klagen over 2 dagen werk en dan al of niet een gunstige uitslag krijgen vind ik al helemaal raar. Ik heb (browser) spelletjes gespeeld, waarbij je soms toch maanden bezig was om iets te bereiken. En dan nog was je er geluk bij nodig. Het houd het gepeupel bezig, en daar gaat het om met dit soort browser spelletjes.
Dit is voor ons een puur nonsens aanbieding je hebt geen idee wat het überhaupt is om met twee wissel questen te spelen
Het is geen uitbreiding maar een melkkoe voor kleine spelers
hier was het al maanden wachten op iets groots net wat oggo zegt je komt net kijken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser580

Guest
...Ik heb (browser) spelletjes gespeeld, waarbij je soms toch maanden bezig was om iets te bereiken. En dan nog was je er geluk bij nodig. Het houd het gepeupel bezig, en daar gaat het om met dit soort browser spelletjes.

Dit is precies wat Mike nu ook (weer) zegt. Een melk koe. Een cash cow. Term in de economie. Daar is waar elke games developer naar toe wil. Dat jullie nog steeds blijven spelen, ook al klagen jullie, is precies waar een spelletjes maker naar toe wil voor ver gevorderde spelers. Pas wanneer de top spelers weg lopen, weten ze dat ze te ver gingen.
 

DeletedUser

Guest
Dit is precies wat Mike nu ook (weer) zegt. Een melk koe. Een cash cow. Term in de economie. Daar is waar elke games developer naar toe wil. Dat jullie nog steeds blijven spelen, ook al klagen jullie, is precies waar een spelletjes maker naar toe wil voor ver gevorderde spelers. Pas wanneer de top spelers weg lopen, weten ze dat ze te ver gingen.
klopt is op foe ook is ook de top 200 gestopt op paar na , doot stomme invoeringen en nog blijven ze door gaan met stomme invoeringen daar inno denkt maar 1 ding geld innen is gewoon zo
 

DeletedUser68

Guest
Als de top spelers meer tijd op het forum zitten dan hun eiland dan zou ik als ontwikkelaar toch is me pyama uitdoen
De dikke sigaar even wegleggen en is even goed gaan nadenken.
Ben misschien geen programmeur hoor maar als het forum vol staat met grote leden dat er niks te doen is schrikt de nieuwe spelers af
lijkt me geen positieve uitstraling
Ik vind het nu ook gewoon waardeloos om extra arbeiders te kopen is echt weggegooid geld op dit moment
Ze zijn nu totaal waardeloos geworden helaas(nu komt er natuurlijk een antwoord )
Ja maar er komt straks een update en heb je ze weer nodig
Ja dat klopt even
Er moet gewoon weer een quest komen waar je arbeiders kunt gebruiken
 
sorry , maar vind het schandalig dat ze met pakketjes rune af komen , weer al iets waar de hogere splers weer gedupeerd zijn , 1 kleindere spelers gan nu niet meer doneren in je wonders want je kan de rune zo kopen , 2 er zijn alleen rune beschikbaar vor eerste 2 wonderen, terwijl het voor vergevordere spelers heel moeilijk is om aan rune te komen in provs , aangezien ze maar kans op 1 op 4 hebben dat de rune van de wonder is wat je wil .maar had zoiets wel weer verwacht van innogames , is met elk spel zo je kan beter hald jaar later beginnen dan heb je alles voor het oprapen wat je nodig hebt
Als jij een half jaar later was begonnen met het spel had je waarschijnlijk nog het idee dat, vooral jij, benadeeld werd. Soms moet je gewoon dingen accepteren waar je het niet mee eens bent en kan je dat niet dan is er altijd nog de mogelijkheid om te stoppen.
 

DeletedUser

Guest
Die aanbieding was ook veel te duur voor die paar runen en het beetje goederen. Je moet al echt geld te veel hebben om daarop in te gaan.
 
Bovenaan