• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

5 uurs booster

In mijn broederschap en ook ik, is het opgevallen dat wij ongeveer sinds de update geen 5 uurstijdbooster meer kunnen maken in de academi. Nog meer mensenlast van?
 
In mijn broederschap en ook ik, is het opgevallen dat wij ongeveer sinds de update geen 5 uurstijdbooster meer kunnen maken in de academi. Nog meer mensenlast van?

je bedoeld 5x 1 uur?

een 5 uurs tijdbooster heeft nooit in de academie gezeten.

10,15, 30 en 45 min, 5x 1 uur 4x 2h 1x 14h en 1x 20h zijn de enige recepten
 
Nou dan ben ik en mijn mede broeders gek want ik heb ze in het verleden wel degelijk gemaakt, bovenstaande reactie is er 1 aan het maken
 
je bedoeld 5x 1 uur?

een 5 uurs tijdbooster heeft nooit in de academie gezeten.

10,15, 30 en 45 min, 5x 1 uur 4x 2h 1x 14h en 1x 20h zijn de enige recepten
Euh @CrazyWizard
Die 1x5u tijdbooster hier bij mij al verschillende keer gemaakt in MA. Heeft oranje kleurtje als achtergrond en als ik me niet vergis is het 4u30 produktietijd.
Als ik er nog eens ééntje kan maken zal ik proberen er een screenshotje van te posten.
En als die van 1u langskomen is het bij mij 7x1u, misschien dus bij sommigen andere samenstelling van mogelijke tijdboosterproducties
 
Laatst bewerkt:
7x 1 uur zit in mijn academie:
Screenshot from 2021-03-28 21-07-00.png
 

DeletedUser4746

Guest
Bestaat wel degelijk. Zoals ik al zei, ik ben hem aan het maken:

5 uurs bonus.jpg
 
Ik heb hem nog steeds niet gehad in mijn academi, even afwachten maar en dan melden.
Bedankt mensen voor jullie reactie.
Ik speel trouwens met tablet misschien ligt het daar aan.
 
Ik heb hem nog steeds niet gehad in mijn academi, even afwachten maar en dan melden.
Bedankt mensen voor jullie reactie.
Ik speel trouwens met tablet misschien ligt het daar aan.
 
Als Elf (dat zou niet uit moeten maken), heb ik niet direct last van wel of geen time boosters kunnen maken. Ze vallen meerdere malen per week uit de toren en ik weet niet zo goed waar ik ze kwijt zou moeten raken.
1618002400326.png
 
Bovenaan