• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [12620] Kazerne geeft aan niet te trainen

De kazerne toont sinds de update een lege queue, nogthans was hij helemaal vol voor de update gebeurd is.
Ook grafisch zie ik nog steeds de kazerne alsof hij aan het trainen is en zonder ZzZ erboven.

Maar de queue blijft leeg, als ik iet probeer toe te voegen aan de training (in gelijk welk trainingsgebouw) krijg ik interne error en refresht de game.

Hopelijk is dit ok nadat de training af is :)
 

DeletedUser1427

Guest
ik had na de release dat mijn eenheden die in de queue zaten per direct allen klaar waren + magische academie was ook klaar.
 
Mike2910 had me mail gestuurd dat hij hetzelfde probleem heeft (hij kan niet meer op forum denk ik )
Hij had al contact met support en die weten ook niet wat er mis is :)
 

DeletedUser

Guest
Op de beta site was er met release 1.20 ook een probleem met de kazerne. Maar dat is dmv een hotfix hersteld. Zouden ze die vergeten zijn mee te nemen?
 

DeletedUser189

Guest
ook hier de zelfde fout en support word je niet vrolijker van voorlopig je kazerne maar links laten liggen :( net nu ik volop in het toernooi aan het vechten ben en op de 3 de plaats stond
 
jah toernooi wordt ook een flop voor mij als het niet snel gefixt is. ik heb momenteel nog maar 1.2 troepen bogen over ^^

En daar boven op: de bogen die van ik mijn sluwe krijg verdwijnen nu ook (idem voor de zwaarden van bolwerk :D )

Aan de andere kant denk ik misschien dat het wel gefixt zal worden vanzelf automatisch. zoals lionell zei hij kon zijn troepen innen nog voor de training klaar was, misschien heb ik dat ook gedaan. En nu kan ik geen troepen meer toevoegen omdat de server nog weet dat hij aan het trainen is, maar de client denkt dat er niks mis is. Dus ik heb hoop dat dit binnen enkele uurtjes opgelost is :)

meestal krijg je zo'n interne fout als de client niet overeenkomt met wat de server weet. (zoals je plots een gratis uitbr kan krijgen, maar bij plaatsen krijg je dan die interne fout)
 
zou het te maken kunnen hebben met het hoofdstuk waar je nu bent, want ik ondervind op dit moment geen problemen.
maar ik vind het wel erg, ze wisten ervan en nu zitten jullie ook met de gebakken peren. :eek:
 

DeletedUser1427

Guest
zou het te maken kunnen hebben met het hoofdstuk waar je nu bent, want ik ondervind op dit moment geen problemen.
maar ik vind het wel erg, ze wisten ervan en nu zitten jullie ook met de gebakken peren. :eek:

Ik zit zelf ook bij de boselfen dus ik denk dat dit een fout kan zijn gerelateerd met misschien de browser die je gebruikt of de bug die gefixed is 'Er is een probleem opgelost die kon ontstaan tijdens het trainen van eenheden' bevat een fout zelf en maakt het voor sommige onmogelijk. (weet het natuurlijk niet zeker dus ik hoop voor de spelers die er last van hebben dat het snel opgelost wordt).
 

DeletedUser189

Guest
Heb meerdere browsers geprobeerd maar kan gewoon niks aanzetten dus aan de browser ligt het niet
 

DeletedUser6

Guest
Hoi allemaal,

Bedankt voor de meldingen. Zo te zien zijn deze problemen op meerdere markten aan de hand. Er wordt op dit moment gewerkt aan een oplossing, we hopen z.s.m. te kunnen hotfixen. We zullen dus even om jullie geduld moeten vragen, sorry hiervoor!
 
Ah ben niet de enige zie ik,

Hoop inderdaag snel op een fix wat aders wordt het toernooi een farce als velen geen troepen kunnen kweken.
Wordt het een wedstrijdje wie de grootste voorraad heeft
 
Een kleine tip, als je de kazerne in upgrade zet (als je het geluk hebt dat je dat nog kan) dan kan je tenmisnte wel trainen in je trainings of huurlingenkamp.

Het annuleren van de upgrade maakt alles terug kapot
 

DeletedUser990

Guest
Ik ben met de upgrade 3uur voorradenspreuk kwijtgeraakt. Had er vanmorgen nieuwe ingezet, om meteen door te werken. Maar 2e was wel klaar maar 3e verdwenen.

Maar we hebben een Orcstrateeg erbij, wat doet hij?
 
Moeten we een support ticket maken voor verdwenen spreuken die we aan het maken waren? Ik heb dat ook voor.
 

DeletedUser990

Guest
Moeten we een support ticket maken voor verdwenen spreuken die we aan het maken waren? Ik heb dat ook voor.
Ach voor mij is het 3 uur, is hij morgen om 7 uur klaar in plaats van vannacht 4 uur.
Dus daar wil ik support niet voor laten overwerken, nachtbraken. Doe ik ook niet.
 
Bovenaan