• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [12510] Geluid episodisch evenement quest

DeletedUser

Guest
Ik heb de episodische evenement quest voor vandaag (verzamel 1000 staal) al gedaan maar krijg nu iedere keer als ik munten verzamelen het geluid van een succesvolle quest, waarschijnlijk omdat dit de quest voor morgen (verzamel 15k munten) is .

Game version: v1.18.8-(389564a) (2016-12-05 12:48)
Game world: nl1
Browser + version: Firefox 50.0.2
Flash Player version: 23.0.0.207
Operating System: W7 x64 Enterprise
Screen resolution: 1920x1080
Account name: Lord Soth

Humans or Elves: Elves
 

DeletedUser6

Guest
Is dit alleen rond middernacht en verhelpt het herladen van het spel, dit probleem weer?
 

DeletedUser

Guest
@Marindor het terugkerend geluid is continu als je iets oogst wat betrekking heeft op de quest van de volgende dag.
De quest van munten ophalen bijvoorbeeld, heeft mij de dag ervoor toe gedwongen om het geluid uit te zetten. Iedere keer dat geluid van quest voltooid als je je buren hulp geeft werd ik erg erg kriegelig van :confused:
 

DeletedUser1063

Guest
@Marindor het terugkerend geluid is continu als je iets oogst wat betrekking heeft op de quest van de volgende dag.
De quest van munten ophalen bijvoorbeeld, heeft mij de dag ervoor toe gedwongen om het geluid uit te zetten. Iedere keer dat geluid van quest voltooid als je je buren hulp geeft werd ik erg erg kriegelig van :confused:
Ja, dat was mij ook al opgevallen. Blijft de hele tijd aan de gang. Heb net als jij het geluid uit gezet. :eek::eek:
 

DeletedUser1063

Guest
Nu is het weer bij het ontvangen van Hamertjes.
Iedere keer amechtig gehijg
 

DeletedUser1063

Guest
En als kers op de taart kreeg ik na dik 180 provincies BH,
nog een schat in de stad. Alleen iemand was me al voor geweest want het kistje was leeg. ;-((
 

DeletedUser1063

Guest
Vandaag opnieuw lege schatkistjes.
Nu ken ik het wel, dus mag het wel weer weg.
 
Bovenaan