• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen fix 1 april grap op de verkeerde datum?

DeletedUser234

Guest
Krijg ik ineens dit:

welkom in bs.jpg


Misschien niet zo vreemd, als je bij die bs hebt gesolliciteerd.....maar ik zit al in een bs. Dus waarom ik dit krijg is me een raadsel.
Toch leuk om als aartsmagiër ook een keer te zien, wat alle leden ooit hebben gezien, nou ja bijna, want waarom De Gulden Eenhoorn en niet de naam van mijn eigen bs, is een 2de raadsel.

Lijkt me wel een bug, reproduceerbaar geen idee. En na mijn photoshop actie van vanmiddag snap ik als je denkt: photoshop, maar dat is het deze keer echt niet!!!
 

DeletedUser234

Guest
Bij bs schild krijg ik tab 1 overzicht ook van anders bs en tab 2 leden ook...............maar daar sta ik niet tussen (gelukkig) en tab 3 toernooien is dan weer van mijn eigen bs YoBro.

Heel vreemd dit.
 

DeletedUser234

Guest
Gelukkig loste F5 alles op, maar dat was wel ff schrikken, zeker als het zo laat is en je druk aan het wisselen bent tussen tabbladen en een microseconde denkt dat je zelf op een verkeerde knop hebt gedrukt. Wat een opluchting daarna. :D
 
De server was gister een aantal keer ernstig 'in de war', ook ik zag hele vreemde dingen in mijn scherm... bijv. overal rode uitroeptekens !
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dit zou niet meer voor moeten komen. Mocht het toch nog eens gebeuren, laat het dan gerust weten!
 
Bovenaan