• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. McTonso

    HET GROOTSTE RIJK zoekt gezellige spelers

    Wij halen altijd minimaal 10 kistjes in het toernooi en sommigen onder ons spelen ook wel graag de toren. (helaas op dit moment geen goud) Er zijn bij ons weinig verplichtingen. We zijn een echte relaxte en gezellige broederschap:cool::cool::cool: en dat vinden wij ook echt het belangrijkste...
  2. McTonso

    Gezocht 2 toren spelers voor onze gezellige BS

    We zijn weer bijna op volle kracht om GOUD te halen in de toren. Ben jij degene die wij zoeken??? geef dan even een seintje In de toernooien halen we altijd minimaal 10 kisten dus wil je gezellig spelen en chatten, kom dan ons versterken groetjes McTonso
  3. McTonso

    Gezocht toren spelers voor onze gezellige BS

    Nadat onze vorige leiding ineens met de noorderzon vertrok en een aantal spelers daar onrustig van werden, zijn we weer aan het opbouwen en een gezellige en saamhorige bs. We zijn nu op zoek naar torenlopers om ons te komen versterken. We hebben voldoende spelers die de top halen, maar doordat...
  4. McTonso

    Het Grootse Rijk...... Zoekt twee actieve toren beklimmers

    wij zijn op zoek naar 2 Fijne spelers/sters met een minimum aan 500.00 punten. Actieve torenlopers, (halen bijna elke keer GOUD binnen) en speel je ook toernooien dan is dat een extra pluspunt BROMPOTTEN en negatievelingen, gelieve je te onthouden, wij zijn een BS met begrip voor mekaar...
  5. McTonso

    Niet reproduceerbaar spel slaat regelmatig vast

    De laatste paar weken slaat het spel regelmatig vast, kom er echter niet achter waarom. als ik het spel weer opnieuw opstart is er niets aan de hand. speel op een imac computer met de chrome browser. is er iemand die een oplossing weet?
  6. McTonso

    Geen bug Stapelbuitenpost niet ontvangen

    net een stapelbuitenpost gekocht, maar deze keer niks ontvangen. geld is afgeschreven dat heb ik gecontroleerd
  7. McTonso

    Al gemeld woongebouw met manaplant is fout

    er zit een kleine fout in de omgeving van het woongebouw in combinatie met de manaplant. zie afbeelding
  8. McTonso

    Woongebouw niet helemaal zichtbaar

    er zit een kleine fout in de omgeving van het woongebouw in combinatie met de manaplant. zie afbeelding
  9. McTonso

    Niet reproduceerbaar toren niet compleet, laatste wachter ontbreekt

    kan op dit moment de toren niet af maken, daar de laatste opdracht er niet is. zie bijlage
  10. McTonso

    Opgelost magische werkplaats niet aan te zetten

    sinds vanmiddag kan ik geen goederen meer produceren met de magische werkplaatsen. heb al opnieuw gestart en ook heb ik genoeg ruimte qua opslag. wie kan mij helpen?
  11. McTonso

    Huisdiervoer komt te weinig voor

    het is mij opgevallen dat er bijna geen huisdiervoer gemaakt kan worden. een van de laatste opdrachten bij wintermagie is maak er twee. heb ook al vijf keer m.b.v. 50 diamanten nieuwe reeks gedraaid en toch verschijnen ze niet. volgens mij vind het systeem het leuk als je nooit het einde van een...
  12. McTonso

    Geen bug Senaat verkeerde opbrengst

    3x57 = geen 170 maar moet zijn 171. deze fout kost je dus elke 3 uur minder opbrengsten
  13. McTonso

    Chromebook en elvenar?

    ik wil een chromebook aanschaffen, maar ik kan nergens vinden of je dan wel dit spel elvenar kan spelen. wie kan mij helpen?
  14. McTonso

    Constructen Waar?

    Zoals zovelen heb ik nergens meer plek om dingen neer te zetten. kan het gebouw (portal) buiten de provincies neergezet worden, als het wel aan een weg verbonden met het stadhuis staat? is mij nog steeds niet duidelijk. (ben niet zo goed in het engels)
  15. McTonso

    Grafgeschenken verzamelen

    wie kan mij helpen? zowel de grafgeschenken als vallen, zitten qua capaciteit helemaal vol. kan dus niks produceren, terwijl de opdracht is verzamel 100.000 grafgeschenken. hoe is dit op te lossen? groetjes McTonso
  16. McTonso

    Geen bug Spel start niet bij android tablet

    Sinds vandaag krijg ik na het opstarten bij balkje ongeveer op 25% een foutmelding. dat het spel niet te laden is. heb al opnieuw tablet Samsung opnieuw opgestart en gecontroleerd op updates. alles is in order. versie spel is; 1.62.1-161015e-0 (nl 1.63) is dit bij jullie al bekend? groetjes
  17. McTonso

    wanneer uitbreiding aantal provincies?

    wanneer komen er eindelijk eens wat meer dan 475 provincies, wordt wel saai als er geen uitbreidings mogelijkheden meer zijn.
  18. McTonso

    Provincie-uitbreidingen: wanneer meer uitbreidingen

    Goedemorgen, zit nu aan 460 provincies en kan geen uitbreidingen meer bij elkaar spelen. wanneer wordt daar iets aangedaan?
  19. McTonso

    Geen bug kan niks innen

    kan bij de werkplaats niets innen, heb al een keer de Mac opnieuw opgestrat met dat helpt niet. is echt zonde want nu raak ik mijn bonus kwijt omdat ik niks kan innen. zie bijlage. hopelijk wordt dit snel opgelost
  20. McTonso

    Al gemeld Stad grotendeels verdwenen

    sinds vanochtend, heb ik hier last van. in en uitzoomen heeft geen effect. andere browser ook niet. geprobeerd met chrome en safari. kan helaas geen afbeelding toe voegen, krijg ook daar steeds foutmelding bij. zowel bij png als pdf bestanden
Bovenaan