• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Mooo

    Opgelost [11316] Magische werkplaats telt niet voor opdrachten

    Kwam er vanavond achter dat je de opdracht van verzamel 200.000 munten en 2 geavanceerde gereedschappen niet kan vervullen.:eek: Hij telt de geavanceerde gereedschappen niet. Heb dit ook op mijn andere account.:(
  2. Mooo

    Keuze: diamanten en niet diamanten spelers.

    Dit onderwerp is al veel besproken. Maar wil nu toch ook eens mijn oprecht bezorgdheid eens uitspreken en graag jullie gedachten daar eens over horen. Vind dat met de komende update,s het helemaal super dat er meer mogelijkheden komen voor de dia spelers. Maar zie niet dat er nieuwe...
  3. Mooo

    Geen bug mis vaste opdracht evenement

    vaste opdracht van het evenement is foetsie.:eek:
  4. Mooo

    Opgelost [10341] goudmijnen tellen niet mee voor opdracht

    De munten van de goudmijnen worden niet opgeteld als je ze ophaalt om een opdracht te vervullen. Is bij meerdere spelers in de broederschap. Ook na reset komen de munten niet te voorschijn.:(
  5. Mooo

    Niet reproduceerbaar motiveer lijst bug / geen hamertjes

    Op de ledenlijst wordt aangegeven dat mona2 niet heeft gemotiveerd en dan krijg je dus ook geen hamertjes. Dit is ook met mijn account zo. Op de inventarislijst staat echter wel hoe het echt is en dat ik en ook mona2 wel hebben gemotiveerd. Dit is al een tijdje zo,maar nu met de nieuwe...
  6. Mooo

    Niet reproduceerbaar Steden laden traag

    Bij motiveren in de bs duurt het even voordat de gebouwen zichtbaar worden. Dat is sinds vandaag na de fix.
  7. Mooo

    Niet reproduceerbaar vertraging in laden ledenlijst

    Ledenlijst blijft 7 van de 10 keer hangen tijdens het motiveren in de bs. hoeft niet te worden herladen maar duurt veel langer.
  8. Mooo

    Broederschap Droomoord zoekt 2 actieve spelers.

    We zoeken 2 gevorderde spelers. Als je speelt dan ook je broeders/zusters motiveren. min 4 x per week is toch wel de norm bij ons. Verder worden woekerprijzen niet getolereerd. Je kan je aanmelden in het spel, **** DROOMOORD**** bij monique
  9. Mooo

    Opdrachten: Opdracht munten verzamelen weg.

    De opdracht van munten verzamelen is verwijderd, Wel is er de opdracht om munten in combinatie met geavanceerde hamers te verzamelen. Om zo aan hamertjes te komen. Voordien was ik best gemotiveerd ,om ook de buren te motiveren omdat het ook in combinatie met die opdracht ook de benodigde...
Bovenaan