• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. GerryV

    Sheet voor bsa gezocht

    Ik ben op zoek naar een sheet voor het bsa, maar kan het zelf niet maken. Iemand die mij kan helpen?
  2. GerryV

    Handwerken overzicht

    Is er ergens een overzicht van wat je kunt maken met handwerken? Ik heb al rond gezocht, maar kan niets vinden.
  3. GerryV

    Plekje vrij bij maroeschja

    bij maroeschja op winyandor is een plekje vrijgekomen. We halen elke week de 10 kistjes in de toren. We vragen van de spelers ook minimaal 1000 punten in het toernooi te halen. In de toren halen we zilver. We zien graag dat iedereen een stuk van de toren beklimt. Er zijn nu spelers die tot de...
  4. GerryV

    Welkom! Maroeschja heeft 2 plekjes vrij.

    Iemand zin om ons team te komen versterken? Elke week in elk geval 10 kistjes in het toernooi. We vragen dan ook wel een bijdrage van in elk geval 1000 punten in het toernooi. Zilver in de toren. Wie durft het aan?
  5. GerryV

    Groeiende BS, wel al 10 kistjes.

    Is er misschien nog iemand op zoek naar een BS? We zijn een groeiende BS, wat grotere spelers, wat kleinere spelers, wel elke week 10 kistjes in het toernooi, dus een prachtige blauwdruk. We vragen wel elke week een bijdrage van 1000 pnt in het toernooi. Ook halen we we zilver in de toren, en af...
  6. GerryV

    Op zoek naar.

    Ik ben op zoek naar een BS waar 10 kistjes worden gehaald, bsa wordt gespeeld, hoeft niet alles, als het meestal missende laatste onderdeel van een evenement maar wordt gehaald, in elk geval 2x pm goud wordt gehaald, elke week is ook goed, ik klim mee naar de top, maar waar ook een beetje...
  7. GerryV

    Opgelost [ONYX-43644] Geen weergave van wie er online zijn

    Ik krijg sinds 2 dagen niet te zien wie er online zijn. Ik speel op de iPad , laatste software versie. Voorheen kreeg ik met /who te zien wie er online zijn. Groetjes
  8. GerryV

    Zin om bij ons aan te sluiten?

    Wekelijks 10 kistjes in het toernooi, zilver in de toren. Ook spelen we bsa. We hebben wel ambities om te gaan groeien in de toren, dus wie weet heb je zin om ons daarin te helpen? Groetjes yrreg/gerry.
  9. GerryV

    Er is een plekje vrijgekomen in onze broederschap

    Er is een plekje vrijgekomen voor een redelijk actieve speler. Je doet mee met de toernooien, wekelijks 10 kistjes, en klimt een stuk in de toren. Hier halen we tegenwoordig zilver, dus tot het laboratorium bij de kikker. We hebben een actieve kp trein, helpen mekaar in de handel, Wie weet tot...
  10. GerryV

    Wie komt met ons het aankomende bsa spelen?

    Bij Maroeschja Winyandor Aansluiten kan met zekere fanatieke instelling. Je komt dan in een gezellige BS waar wij leuk samen spelen en elkaar helpen. De toegang tot onze BS is open. Stuur een mail naar één van onze magiërs als de BS vol lijkt (mogelijk is er een inactief lid). Wij geven zo...
  11. GerryV

    Nog een paar plekjes vrij bij maroeschja

    Maroeschja Winyandor Aansluiten kan met zekere fanatieke instelling. Je komt dan in een gezellige BS waar wij leuk samen spelen en elkaar helpen. De toegang tot onze BS is open. Stuur een mail naar één van onze magiërs als de BS vol lijkt (mogelijk is er een inactief lid). Wij geven zo veel...
  12. GerryV

    Oude wonderen

    Heeft iemand een aanrader welk wonder bij te plaatsen vanaf elvenar handelscentrum t/m D 222? Ik speel toren en toernooi, en verder natuurlijk de rest van het spel. groetjes gerry
  13. GerryV

    Nog een paar leden gezocht.

    Welkom bij Elves and horses. Actieve leden gezocht! Voor iedereen die naast het “normale” leven, graag af en toe wil ontsnappen naar een andere wereld. Wij staan meer dan open voor gezellige en actieve leden die met ons mee willen doen met de toernooien, broederschapsavonturen en de...
  14. GerryV

    Elves and horses heeft plek voor 2 leden.

    Welkom bij Elves and horses. Actieve leden gezocht! Voor iedereen die naast het “normale” leven, graag af en toe wil ontsnappen naar een andere wereld. Wij staan meer dan open voor gezellige en actieve leden die met ons mee willen doen met de toernooien, broederschapsavonturen en de...
Bovenaan