• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Adriana de tweede

    Geen fix Bij het geven van burenhulp gaat de tablet op tilt

    En waarom moet het geven van burenhulp zoveel geheugen kosten op de tablet ? Op de telefoon is dat minder .
  2. Adriana de tweede

    Geen fix Bij het geven van burenhulp gaat de tablet op tilt

    Ik heb het eindelijk nagekeken, ik heb idd. Krap aan geheugen en NORTON gebruikt ongevraagd af en toe ook wat terwijl ik speel,, wat ik raar blijf vinden is dat mijn super goedkope telefoon met weinig geheugen dit probleem niet heeft.isnde app wel geschikt voor een tablet ?
  3. Adriana de tweede

    Geen bug Geen opdrachten

    Oh oke, ik geloof dat ik snap wat je met uitgefaseerd bedoelt, dat het verdwijnt. Dank je wel
  4. Adriana de tweede

    Geen bug Geen opdrachten

    In Arendyl, wel in wyn.
  5. Adriana de tweede

    Geen bug Geen opdrachten

    Het valt me ineens op dat ik al heel Lang geen gewone opdrachten meer krijg, ik kreeg wel die van het vorige evenement en de dagelijkse opdrachten krijg ik ook, alleen de gewone niet.
  6. Adriana de tweede

    Kopje koffie? Heeft weer plek

    Zoek niet langer, kom gezellig bij ons op de koffie
  7. Adriana de tweede

    Kopje koffie? Heeft weer plek

    Vanaf half februari hebben wij weer plek voor een gezellige sociale en ambitieuze speler, wij bieden iedere week tien kistjes in het toernooi en 125 diamanten in de toren, wil je mee spelen ? Bij ons mag je groeien, we helpen je mits je je mail leest en enthousiast speelt, profiteurs zijn niet...
  8. Adriana de tweede

    Geen fix Bij het geven van burenhulp gaat de tablet op tilt

    Iedere keer als ik in de wereld burenhulp geef blokkeert mijn tablet, dit is nu al een poosje zo, ik leeg mijn cache dagelijks en verder doet alles het prima,op de telefoon of pc heb ik geen probleem. Mijn vriendin heeft op de tablet het zelfde probleem. Kunnen jullie dit oplossen? Alsjeblieft?
  9. Adriana de tweede

    Kopje koffie? Heeft weer plek

    Wij zijn een hele gezellige club en we zijn ambitieus. We spelen ook BSA, helpen kleine spelers en geven iedere dag burenhulp. Bij ons is iedereen van groot tot klein welkom. Dus kom bij ons op de koffie en speel gezellig mee . Kopje koffie? The place to be
  10. Adriana de tweede

    Beginnende speler op Winyandor

    Wij zijn een heel gezellige club, elke dag burenhulp en heb je handel nodig? Wij helpen je, kopje koffie? Wij doen bsa, vorige keer plek 30, en we worden steeds beter, kleine spelers welkom
  11. Adriana de tweede

    Kopje koffie zoekt een gezellige actieve speler

    We hebben weer plek en nog een paar inactieve spelers, we zijn goed gegroeid en gaan voor de tien schatkisten in het toernooi, doe je mee?
  12. Adriana de tweede

    Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

    Mijn mail is ook niet te openen nadat ik een oud wonder van mezelf heb geopend, openen en sluiten van de mail helpt niks, het probleem blijft al dagen het zelfde, dit is zo irritant, want we hebben een treintje, daar kan ik dus al dagen niks mee, en sommige spelers wel
  13. Adriana de tweede

    Kopje koffie zoekt een gezellige actieve speler

    We zijn met veel beginners en groeien snel, geen harde eisen bij ons behalve dat je regelmatig speelt en even meldt als je meer dan een week niet speelt.
  14. Adriana de tweede

    Boselven open plek in het bos

    Krijg je aan het einde van de boselven de opdracht om de open plek in het bos te verkopen, een van onze spelers heeft zowel de opdracht een wijsheidsplein neer te zetten maar nog geen opdracht gehad de open plek te verkopen
Bovenaan