• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Mogelijkheid spreuken op te slaan bij ketel

    Hoe mooi zou het zijn om de gemaakte spreuken van de ketel op een zelf gekozen moment in te kunnen zetten? Een kleine spreukenopslag met een max van drie of wellicht vijf. De ketel zal dan een stuk aantrekkelijker zijn (voor mij in ieder geval) Zat zelf te denken aan opslag van drie en...
  2. level overzicht bij je eigen wonderen en wonderen vullen

    Geen idee of dit al eens is genoemd. Zo niet bij deze. Regelmatig neus ik bij de andere spelers bij de wonderen en zie dan ook in 1 oogopslag de levels. Als ik echter de levels bij mijn eigen wonderen wil bekijken moet ik ze specifiek 1 voor 1 aanklikken. Ik zie (op de ipad) netjes alles...
  3. Goederen wijsheid

    Heb het forum doorzocht wellicht kijk ik er overheen maar mijn vraag wat is wijsheid. Ben nu aangekomen in het hoofdstuk dat ik mijn derde spirituele bonus fabriek kan gebruiken. Deze levert het meeste op. Is het dan slim om dwergenstaal fabriek (eerste spirituele goed bij mij) weer op te...
Bovenaan