• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    Net als in het echte leven maak je een afweging van wat de inspanning is die je moet leveren en wat word je daar dan beter van. Zo denken zowel de makers van deze game als de gebruikers.
  2. Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    Prima, dank je wel.
  3. Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    De hobbykamer is een tabblad in je arbeidershut. Maar als je hem niet hebt gekregen zul je hem er dus niet vinden.
  4. Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    @DonFrank: Is er al meer bekend? We zijn weer ruim drie weken verder..... :cool:
  5. Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    Inno lijkt me niet verantwoordelijk voor de instellingen in jouw add blocker en over jouw kennis hoe dit te omzeilen. Gelijkheid bij het uitkomen van nieuwe ontwikkelingen in het spe lijken me essentieel. Soms worden dingen willekeurig aangeboden zoals beren artefacts in de Academy. Over een...
  6. Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    OK, dank voor de terugkoppeling. Hopelijk is het dan op redelijk korte termijn dat iedereen de beschikking heeft over dezelfde faciliteiten in de life wereld.
  7. Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    @yogi: Het gaat erom dat iedereen gelijke kansen heeft. En met aanmaak van bijvoorbeeld unurium op hele grote langdurige hoeveelheden maakt het totaal flink verschil. Iedereen heeft recht op gelijke kansen. Waarom meteen een negatieve aanname?
  8. Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    Super! Alvast bedankt!
  9. Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    Goedemiddag, Met het uitkomen van het nieuwe hoofdstuk zal de vraag naar veel speciale goederen groot zijn en is de relevantie van de hobbykamer best groot. Nog steeds heeft niet iedereen deze. Met name dus de eindspelers ervaren daar straks de ongelijkheid van als die niet aanwezig is bij de...
  10. Feedback spelupdate 1.144

    Voor de volledigheid: K is volgens SI met een kleine K dus k = 1000 ;)
  11. Geluks- of ongeluksfactor

    Die 50 procent geldt overigens al bij een klas van 23 leerlingen.
  12. Geluks- of ongeluksfactor

    Nee hoor, ik neem ook waar als ik niets win. Geloof me, ik weet ook iets van kansberekening en statistieken. Wat zul jij het druk hebben op die ene dag in het jaar.
  13. Geluks- of ongeluksfactor

    @CrazyWizard: ik snap je opmerking niet. Ik dacht juist te voldoen aan je advies.
  14. Geluks- of ongeluksfactor

    Zit ik je berichtje dan verkeerd te lezen? Of jij de mijne? Je geeft toch aan dat je 1,5 per soort inzet? of is dat alles wat je inzet in een toernooi met nog een dwergenwapenkamer erbij? o_O
  15. Geluks- of ongeluksfactor

    Nagenoeg alle rotaties. De MA is ook zo ingesteld dat ik geen nachtelijke aanbiedingen misloop Juist deze krijgt de grotere account nauwelijks. Ook ik had een buffer maar daar ben ik geruime tijd doorheen. Echter!!! Vandaag weer één gewonnen! Gouden tijden zijn mogelijk aangebroken. Ik gebruik...
  16. Geluks- of ongeluksfactor

    Uhm, ik zal hier over 20 jaar op terug komen. :D Ik uit geen beschuldiging hoor. Er kan ook in het script een foutje zijn geslopen. Een parameter in de code niet helemaal juist zijn toegepast. Feit blijft dat, door de random factor, ik nu niet mee kan draaien zoals ik graag zou willen. Maar...
  17. Geluks- of ongeluksfactor

    Dank je wel AlbertDeWijze voor je uitvoerige uitleg. En waarom zou ik me aangevallen voelen? Je hebt toch een keurig betoog? ;) Uiteraard gaat mijn opmerking niet over één nacht ijs. De verschillen van items (m.n. de vechtgebouwen) die in de magische academie worden aangeboden zijn enorm. Ik heb...
  18. Geluks- of ongeluksfactor

    Hallo, Ik weet niet helemaal zeker of dit op de juiste plaats staat maar anders mag het worden verplaatst. Binnen ons gezin spelen we met meerdere accounts. Daar zit een dikke top 50 account bij een top 500 account en nog een kleintje, en dat ben ik. :-) Het gaat me even over de eerste twee...
Bovenaan