• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. No level information available of many OWs

    On mobile the level information of many old wonders is not available in game. My game level is 1.180. On Android This is true on both live worlds. Can easily be seen by looking at the level info of OWs. Unclear if this is effecting the benefits.....and what happens if OW is upgraden... Is a...
  2. Niet reproduceerbaar Support knop werkt niet meer

    Lijkt weer te werken....
  3. Niet reproduceerbaar Support knop werkt niet meer

    Op zowel W als op A werkt de support knop , in help menu, niet meer.
  4. Aankondigingen

    @keomaar..VOLGENS MIJ KAN JE NIET TELLEN.....en ik heb geen inhoudelijke kritiek op de reclame gegeven...alleen op manier van testen....
  5. Aankondigingen

    Ik heb zelf aangegeven dat een A/B test over testen van gedrag gaat.....heeft niets te maken met "impact"....dit testen op beta is heel goed mogelijk en is ook gedaan. Of spelers gaan stoppen meet je echt niet door een beperkte groep de beschikking te geven over de mogelijkheid tot reclame. Is...
  6. Aankondigingen

    Advertenties zijn ook op nl server zonder aankondiging.....kul argument om aan te geven dat ook op live er getest word.....zorg er eerst maar eens voor dat unit testing in orde is....alles kan getest worden voordat e.e.a naar beta gaat.....en op beta word meeste nog eens getest....op deze manier...
  7. Niet reproduceerbaar Poductie probleem bij opdracht H20

    Het blijkt dat het wel goed werkt bij mijn andere drakenboekrollenfabriek die op nivo 34 staat. Blijkbaar is het een probleem bij de lagere nivos van drakenboekrollen fabriek....
  8. Niet reproduceerbaar Poductie probleem bij opdracht H20

    Heb opnieuw een testje gedaan.....blijkt dat de juiste goederen worden geproduceerd....dit word echter niet herkend in de opdracht bij oogsten......ook herstart helpt niet...dus er is iets mis...met opdracht of bij oogsten....
  9. Niet reproduceerbaar Poductie probleem bij opdracht H20

    Albert, dank voor je reactie. Ik doe echter niets fout,maak gewoon letterlijk de gevraagde producties en oogst word niet erkend. Heb fabriek nu in de up staan, maar zal daarna nog keer productie maken en dan kijken welke resource er geoogst word door goederen bij oogsten te checken...
  10. Niet reproduceerbaar Poductie probleem bij opdracht H20

    Ik probeer meermaals een verplichte opdracht te maken voor hoofdstuk 20, te weten produceer de pen van rechter durcu en produceer de inktpot van madame merdina.... Produceer het gevraagde en als ik de producties oogst dan gebeurd er niets.....meerdere pogingen lopen op niets uit. Dit staat echt...
  11. Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    Zelfs voor een H18 speler kan een gedeelte van de set aantrekkelijk zijn.....op 15 tegeltjes kan je 3 set onderdelen neerzetten die dan 40k mana per dag oplevert......meer dan een woestijnfort....en deze 3 onderdelen moet je kunnen krijgen.....laatste is plein...
  12. Feedback hoofdstuk 18 - Teamgeest!

    Aeva....mogelijk mis ik iets, maar je kan toch een provincie vrij spelen door te vechten ?
Bovenaan