• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. ranglijsteffect oude wonderen

    Waar kun je wat vinden over het ranglijsteffect van oude wonderen? Ook met de zoekfunctie op het forum wordt ik niet veel wijzer, wie kan mijn helpen?
  2. Legion zoekt sterke toernooispelers

    Poeh, wat een prestatie, proficiat hoor:D
  3. knop filter 2+ster handel

    Wat een onzin, echt.
  4. heeft iemand de vragen van het nieuw BSA

    Op Bèta is het laatste BSA zo maar 'out of the blue' begonnen, dus die aankondiging................
  5. knop filter 2+ster handel

    Wat is er toch in hemelsnaam mis met cross tier handel? Als je het niks vindt, dan laat je het voor wat het is, en niet verder zeuren :)
  6. BSA

    Paaseilandjes a gogo, LOL
  7. BSA

    Ergens volgende week zou het kunnen beginnen, het wordt zeker niet overgeslagen want er zijn weer 2 artefacten van het afgelopen event te verdienen. Op bèta begon het ook snel na het einde van het event, was voor de dinsdag aangekondigd, maar door een bug pas op woensdag gestart. Kans is reëel...
  8. Broederschappen op ledenjacht

    Wat een overdreven gedoe hier, lijkt wel of broederschappen kleuterscholen zijn waar je een hek om heen moet zetten ter bescherming tegen kinderlokkers.
  9. BSA

    Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar dat is niet waar. Ons bs is een bs waarbij alle leden het spelen van het bsa leuk vinden, dat is waar, maar verder is er niets speciaals aan onze bs. En dat leuke van een bsa is voor ons een zo hoog mogelijke score te halen. Buiten het bsa om, spelen...
  10. BSA

    Kennelijk heb je geen idee hoe wij dingen benaderen, het lijkt wel of je denkt dat er bij ons een soort maoïstische dictatuur heerst. Niets is minder waar, er zijn bij ons namelijk geen regels, behalve 2 namelijk; gezellig het spel spelen en je moet het bsa leuk vinden, en ook nog in die...
  11. BSA

    Dat is maar net wat je een grote groep noemt inderdaad, ik refereerde hier niet alleen naar dit forum, maar in het algemeen naar alle elvenar spelers. Als ik bijvoorbeeld op facebook lees wat er allemaal niet mis is met het bsa, dan denk ik dat 10% (een voorzichtige schatting) het BSA niet het...
  12. BSA

    Heb ik in ieder geval ook nooit beweerd, maar dat is wel een uitspraak die CW mij onterecht in de mond wilde leggen. :cool:
  13. BSA

    Nee helaas, dat is niet waar, het is geen stelling maar feit. We proberen als bs iedere keer mee te doen om plaats 1 in het BSA, daarvoor moet je minimaal 45k aan score halen om een beetje gerust te zijn op een goede afloop en heel af en toe is 70k nog niet genoeg. Om dat soort scores te halen...
  14. We verdelen 3000 diamanten! - Inzendingen

    Leuk, maar ik win nooit wat met dit soort acties ;)
  15. We verdelen 3000 diamanten! - Discussie

    Leuk, maar ik win toch nooit met dit soort acties ;)
  16. BSA

    @Crazy Wizzard Ik hou maar op te reageren, want je wilt of gewoon gelijk hebben of het niet snappen, beide kan ik kennelijk niet oplossen :( De melding van Inno over de nieuwe badges was ergens op bèta bij de invoering aldaar, ik spaar helaas geen links ;)
  17. BSA

    @CrazyWizard , heel verhaal :) Biebs, MA op lvl 5 en geen diamanten daarvoor kopen dan heb je het toch echt over spelers die een stuk verder zijn dan Hs. 5. En om de tijdboosters, die je voor voornamelijk voor eso's en soms voor Heksenmutsen nodig hebt, te kunnen inzetten heb je weer genoeg...
  18. BSA

    Kan zijn, maar het is de toon die de stemming bepaalt.....
  19. BSA

    Als je Toernooi of Toren of BSA wilt spelen, dan is dat altijd een belasting, no pain, no gain. Als je een met een BSA mee wilt doen om de eerste plaats, dan moet je daar wat voor opofferen, alle opmerkingen die raken aan het feit dat je wel een BSA wilt spelen maar er eigenlijk weinig of niets...
  20. BSA

    Verbeteringen in het bsa, daar is onze bs het ook mee eens. - Maximaal 4 keer per jaar is echt wel voldoende voor een bsa en dan blijft het leuker om er vol voor te gaan. - Variatie is meer dan welkom. Zeker in de frequentie waar nu de bsa's langskomen. - Een vierde map is ook een prima idee...
Bovenaan