• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. ERGOLUM

    Start Lente event

    Nee hoor heb hem wel gehad
  2. ERGOLUM

    Ons forum moet blijven

    Nu pas dit ontdekt. Sorry ik steun dit voor 1000%. Maar vrees dat er te weinig mensen moeite willen doen om dit instand te houden.
  3. ERGOLUM

    Discord

    Juist Aeva, bv in onze groep hou ik alleen het forum bij en de nuttige info sluis ik door naar de leden. Ik denk dat dit louter om de centen gaat en dat de rest er bijgehaald word om te sussen.
  4. ERGOLUM

    Discord

    @DonFrank Volgens mij maakt INNO een verkeerde inschatting. U zegt dat maar 0.4% van de spelers hier meedoen. En Discort de potentie heeft voor 40%. Als er een soort van forum komt op discort zal je zien dat deelname daar niet veel hoger is als hier, het is niet omdat je van medium verandert dat...
  5. ERGOLUM

    Discord

    enige oplossing veel reacties hier
  6. ERGOLUM

    Discord

    @PeeP velen met u
  7. ERGOLUM

    arbeidershut

    vertel es iets nieuw sorry dat is mischien wat kort door de bocht maar het heeft geen zin nu iets daarover op support te zetten fouten van INNO worden weg gemoffelt op support geven je niet juiste info. Wordt er wel een beetje moe van arme INNO. Je eigen spel naar de verdoemenis helpen niet mooi
  8. ERGOLUM

    Discord

    Dit hebben ze geprobeert in Rice of culteres werkt daar voor geen meter. Ik denk dat ze bij INNo totaal door gedraaid zijn. Wij stichten een dictatuur spelers moeten hun mond houden en hebben totaal niets meer in te brengen. Doe zo verder en je hebt een zeer mooi spel zonder spelers
  9. ERGOLUM

    Nieuw Elvenar traag sinds nieuwe hoofdstuk

    Wat mij in deze opvalt dat heel veel spelers waaronder ik dit probleem hebben maar de ontwikkelaars zien het niet dus is er geen probleem. Bij ook de hobbykamer geeft niets naar support gestuurd en na veel vijven en zessen vragen ze me over welk gebouw het gaat en het item heet HOBBYKAMER ja zo...
  10. ERGOLUM

    Cultuur

    THX all. Ik hou er rekening mee
  11. ERGOLUM

    Cultuur

    Het gedeelte waar jullie nu op antwoorden snap ik wel. Het is het eerste gedeelte dat moeilijk te doorgronden is. Ik ben speler 1 met 550k aan cutuur in mijn speelveld en een mede speler heeft 250k als ik morgen 300k aan cultuurgebouwen zou verweideren wat doet dat met de werking van mijn...
  12. ERGOLUM

    Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    Moet je mij es uitleggen waar je in de toren unurium kan krijgen? Ik ben het in allegeval nog niet tegen gekomen.
  13. ERGOLUM

    Cultuur

    Wij hebben in onze groep eens een vergelijking gemaakt tussen 2 spelers inverband met cultuur. De 2 spelers zijn ongeveer even groot. Speler 1 heeft 550k aan cultuur staan en heeft het moeilijk zijn cultuurbonus boven de 250% te krijgen. Speler 2 heeft 250k aan cultuur staan en zit steeds boven...
  14. ERGOLUM

    Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    Ja allemaal goed en wel maar ik krijg nada als ik kijk hobby kamer geeft 0%. Dat is juist oneerlijk. Als je hebt zou testen zou het ook moeten werken anders heeft het geen zin>
  15. ERGOLUM

    BSA prijzen veel te vaak uitgedeeld

    Sorry hoor die hele BSA was een janboel ni kunnen doneren steeds weer herladen. Sinds nieuw hoofdstuk draait het stroef
  16. ERGOLUM

    hobbykamer,

    Ik gebruikte die hobbykamer veel, was meer dan de moeite waard. Sinds een paar dagen is het me opgevallen dat ze niet meer geeft wat ze beloofd. BV 20% meer mana wat geeft ze 0%. Dus nu reclame kijken en nada in de plaats. Kan het nog zotter?
  17. ERGOLUM

    bsa

    zijn er nog spelers die problemen hebben met innen en doneren in BSA. Bij ons verschillende spelers waar de 3kleuren bollen blijven oplichten en toch vol zijn.
  18. ERGOLUM

    Filmrolletje

    Werkt inderdaad niet overal. Gebouwen die zelf al een bonus geven die werken niet met het filmpje
  19. ERGOLUM

    Keuze vechtstad of handelsstad

    Bij ons MOET niks. Maar we halen wel 10 kistjes. Wel zo plezant samen. Tychi
  20. ERGOLUM

    Keuze vechtstad of handelsstad

    Het is altijd interessant als iemand anders naar je stad kijkt. Aeva je hebt gelijk over die OW maar ook daarin moet je keuzes maken ik ben nu mijn bronnen en academie naar max aan het uppen. Je kan spijtig genoeg niet alles gelijk. Nee niet bij onderhandelingen maar met vechten.
Bovenaan