• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. rozenelfje

    Winter Magie NL opdrachten

    Super bedankt Aeva :):):) Warme groetjes en geniet nog van je avond
  2. rozenelfje

    NL opdrachten Gefluister van de Ziel

    Dank je Aeva, dit is nog een goede reden om het forum te laten bestaan...al die helpende handjes, we zouden ze zo missen :( Warme groetjes van Rozenelfje :)
  3. rozenelfje

    Ons forum moet blijven

    +1
  4. rozenelfje

    Feedback: Herfststerrenbeelden 2023

    Dank je Aeva voor het lijstje :) ;) Warme groetjes van Rozenelfje
  5. rozenelfje

    Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    Heb het ook nog steeds niet, :confused:
  6. rozenelfje

    Filmrolletje

    Vind het wel niet eerlijk, dat de éne wel en de andere niets van die leuke voordeeltjes krijgt :oops: Ik speel toch al 8 jaar, nu ja, we zien wel, lig er niet van wakker hoor :)
  7. rozenelfje

    Bevestigd [ONYX-44371] Laden van berichtenoverzicht duurt langer dan 10 seconden op Winyandor

    Is net als in een vertraagde film :) alles in slow motion:cool:
  8. rozenelfje

    Onduidelijkheid seizoenspas?

    Als het spel om geld begint te draaien.... :confused:
  9. rozenelfje

    SamWillow zoekt KP voor in OW

    Heb er ook wat bij je ingezet SamWilow, normaal gaat het wel vlug als je met de kp-treintjes werkt ;)
  10. rozenelfje

    hobby kamer , filmpjes etc

    Persoonlijk vind ik dan wel, dat iedereen die filmkes moest krijgen, met alles erbij van kleine voordelen. Ik speel al bijna 8 jaar dit spel, nog steeds als ontspanning na een dagje in de ouderlingenzorg, maar eerlijk gezegd, krijg ik niet veel extra's van Inno. Men partner daarentegen, dan weer...
  11. rozenelfje

    BSA

    Gewoon lekker meedoen, het is een teamspel, plezier maken, samen spelen en eens lekker stressen op het einde :)
  12. rozenelfje

    Filmrolletje

    Ik speel al meer dan 7 jaar, heb nog geen filmkes of iets in de arbeidershut gezien :) ik zie het wel als het zover is ;) Warme groetjes voor iedereen :)
  13. rozenelfje

    Filmrolletje

    Op de pc is het nog niet gekomen, misschien morgen ;) Warme groetjes en slaaplekker allemaal Liefs van Rozenelfje :)
  14. rozenelfje

    Vakantiemodus

    vind het een prima idee !! Is niet alleen dan voor mensen die op vakantie gaan, maar ook als je eens een hele drukke periode op je werk hebt en even geen tijd hebt om te spelen , of als je naar het ziekenhuis moet, kan je ook niet altijd je spelletje spelen. Mijn stem heb je hierbij Yogi69 ;) +1
  15. rozenelfje

    wonderen

    Zou wel leuk zijn...zonder verlies van de rang die ze al hebben toch ;) Warme groetjes van Rozenelfje
  16. rozenelfje

    Jubelplek

    Je bent een hele lieve en fijne persoon Malvinor. Wens jou en je prachtige gezinnetje alle liefde en leuke dingen toe die jullie maar met mekaar kunnen delen Warme groetjes en liefs van Rozenelfje :)
  17. rozenelfje

    Feedback: Seizoen van dromen

    Raar gedoe is dat met die kistjes, ik heb er juist 1 open gedaan, je kan alleen het middelste nemen, zoals altijd WEER en muntenslag En is men score nu van 110/130 naar 10/130 gebracht ????? Hoe kan dat nu, morgen is het gedaan, waar zijn nu de andere punten naartoe, zo kan je die 130 nooit...
  18. rozenelfje

    Opgelost [ONYX-43644] Geen weergave van wie er online zijn

    Joepiiii , hier ook :) Zonnig weekendje toegewenst aan iedereen, genieten hoor !! Warme groetjes van Rozenelfje ;)
  19. rozenelfje

    Opgelost [ONYX-43644] Geen weergave van wie er online zijn

    Is hier ook, geen /who, of je moet even het spel verlaten, ik werk met een pc Warme groetjes van Rozenelfje :)
  20. rozenelfje

    Welkom bij de Olympus!

    Ben hier nog niet zo lang binnen gelopen, voel me hier al helemaal thuis ;) Veel info, prachtige toernooiresultaten en speedracers in de toren. En super fijne bs , !!! :)
Bovenaan