• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. rozenelfje

    Winter Magie NL opdrachten

    Super bedankt Aeva :):):) Warme groetjes en geniet nog van je avond
  2. rozenelfje

    NL opdrachten Gefluister van de Ziel

    Dank je Aeva, dit is nog een goede reden om het forum te laten bestaan...al die helpende handjes, we zouden ze zo missen :( Warme groetjes van Rozenelfje :)
  3. rozenelfje

    Ons forum moet blijven

    +1
  4. rozenelfje

    Feedback: Herfststerrenbeelden 2023

    Dank je Aeva voor het lijstje :) ;) Warme groetjes van Rozenelfje
  5. rozenelfje

    Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    Heb het ook nog steeds niet, :confused:
  6. rozenelfje

    Filmrolletje

    Vind het wel niet eerlijk, dat de éne wel en de andere niets van die leuke voordeeltjes krijgt :oops: Ik speel toch al 8 jaar, nu ja, we zien wel, lig er niet van wakker hoor :)
  7. rozenelfje

    Bevestigd [ONYX-44371] Laden van berichtenoverzicht duurt langer dan 10 seconden op Winyandor

    Is net als in een vertraagde film :) alles in slow motion:cool:
  8. rozenelfje

    Onduidelijkheid seizoenspas?

    Als het spel om geld begint te draaien.... :confused:
  9. rozenelfje

    SamWillow zoekt KP voor in OW

    Heb er ook wat bij je ingezet SamWilow, normaal gaat het wel vlug als je met de kp-treintjes werkt ;)
  10. rozenelfje

    hobby kamer , filmpjes etc

    Persoonlijk vind ik dan wel, dat iedereen die filmkes moest krijgen, met alles erbij van kleine voordelen. Ik speel al bijna 8 jaar dit spel, nog steeds als ontspanning na een dagje in de ouderlingenzorg, maar eerlijk gezegd, krijg ik niet veel extra's van Inno. Men partner daarentegen, dan weer...
  11. rozenelfje

    BSA

    Gewoon lekker meedoen, het is een teamspel, plezier maken, samen spelen en eens lekker stressen op het einde :)
  12. rozenelfje