• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Ons forum moet blijven

    PEG480
  2. Duinkristalfabriek level 29 bouwen terwijl kristal voor mij het geen basisgoed is.

    Ik zag dat je in hfdst16 zit en zijde als boost hebt... Je hebt dus ook boost in obsidiaan. Die duinkristalfabrieken heb je dan toch nodig om obsidiaan te produceren?
  3. Plaats vrij bij De Koninklijke Garde

    Wij hebben twee plaatsen vrij! Een gezellige groep waar samenwerken vanzelfsprekend is. We bieden: Wekelijks 11 kistjes in toernooi en zilver in toren, kp-treintjes en NZ, hulp bij opbouw van je stad, ..., maar bovenal een groep waar plezier in het spel bovenaan staat. Wij vragen: Actief...
  4. arbeidershut

    Ik vermoed dat je bedoeld dat je geen hobbykamer hebt.. Dit is nog niet beschikbaar voor iedereen.
  5. Wapenkamers

    Ze stapelen op, maar ik denk niet dat je 450% hebt bij drie kamers. Volgens mij heb je maar 250%.
  6. vast gelopen

    Ik zie niet direct een bronboom of akkers staan.. heb wel op je account op Winy gekeken. Is het mogelijk dat je die weggehaald hebt, of nog niet geplaatst?
  7. Geen bug Toren initialisatie hoofdstuk 3 of 5?

    Er is een berichtje van Don Frank rondgegaan rond dit.
  8. arena

    Ik denk niet dat je hiermee dingen moet winnen of verliezen, het wordt volgens mij eerder een extra ranking voor wie daar interesse voor heeft. Stel je geeft de twee spelers een basisleger, los van wat ze in voorraad hebben, en je houd geen rekening met bonussen ed. Ze vechten tegen elkaar in...
  9. arena

    Je kan het gevecht eventueel in meerdere waves spelen en per wave de mogelijkheid geven om 1 van je troepen te vervangen. Zo laat je niet alles aan geluk over.
  10. arena

    Lijkt me tof, +1
  11. Vakantiemodus

    +1
  12. Overig Maansteenbib terug naar toren

    Ben daar ook benieuwd naar... als je er een paar kan missen..
  13. Overig Maansteenbib terug naar toren

    De ongewenste heisa is er toen vooral geweest omdat iedereen dezelfde goederen produceerde. Oa boekrolspelers kwamen daardoor in de problemen. Dit probleem is opgelost gezien de producties nu afhankelijk zijn van je boosts. Gezien de vele voorstellen ivm de artefacten mag je toch stellen dat...
  14. Artefacten in overvloed en geen evolutiegebouwen te krijgen.

    Ivm de artefacten in de toren had ik net een ander voorstel gelanceerd. Het gevaar voor veelvuldig verschijnen van extra vuurvogels en poolberen lijkt mij wat overdreven omdat die artifacten niet meer in de toren voorkomen, dus waarom niet? +1
  15. Overig Maansteenbib terug naar toren

    Hierbij zou ik het voorstel willen lanceren om de maansteenbib terug in de toren te plaatsen en de artifacten volledig naar de magische academie te verwijzen De set is indertijd uit de toren gehaald onwille van onevenwichten die ontstonden doordat iedereen dezelfde goederen produceerde. Het...
  16. Torenliefhebber gezocht!

    Topic gesloten!
  17. Het spel

    Laatste bericht gemist.. ik val dus in herhaling..
  18. Het spel

    Mocht je dit actief willen gaan spelen.. level je arbeidershut op naar level 2 en spaar de rest op tot je ma vrijgespeeld is. Vervolgens geleidelijk aan ma en arbeidershut oplevelen. Het is wel handig dat beide op level 5 staan tegen dat je op hfdst 7 of 8 zit en dit zou je normaal geen geld...
  19. De Koninklijke Garde zoekt!

    Gesloten.
  20. De toren.

    Die sets brengen inderdaad heel veel op, maar 18 sets neemt ook gewoon heel veel plaats in.. Ik veronderstel dat die 11 sets ook al een paar hoofdstukken achteruit zitten. Het probleem indertijd zat er toch vooral in dat iedereen dezelfde goederen maakte, en dat is nu opgelost. De constructies...
Bovenaan