• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Push-accounts op W

    In chronologie is dat duidelijk te zien dat ik argumenteer naar feiten en in het onderwerp. De eerste die begint te sneren met argumenten die totaal niet over het onderwerp gaan is Vonkentrekker. Die dan zelf een slot vraagt. De wil om een iets te doen 'de opportuniteit om te pushen'. De...
  2. Push-accounts op W

    Dit is jullie persoonlijke forum ofzo?
  3. Push-accounts op W

    En ook het voorstel is zelfs niet vatbaar voor een poll. Iemand die niet akkoord is begint te beledigen, vraagt een slot (EN KRIJGT DAT SLOT!) Einde discussie?...Zijn ze bang dat men de poll zal verliezen ? ZElfs de moderators zijn bang van dit onderwerp....ze vermijden een echte discussie. Ook...
  4. wiki Uitbreiding zou iets makkelijker moeten bekomen worden

    Om niet te zeggen dat k mij te pletter verveel ondertussen, in hoofdstuk 16. Dat meer ruimte het gehele spel vertragen zou...mja. Maar na alle inkomsten die INNO binnenkrijgt. Zou een kleine investering om het spel , ook in de latere hoofdstukken, aantrekkelijk te houden niet misstaan. (de...
  5. Overig Een einde maken aan kppushen

    Wanneer er feiten en dubbels verteld worden moet er en slot op? Ik maak een aparte topic om alle kppushers o pte lijsten. AL duurt het mij 6 maandne om ze er allemaal uit te krijgen.
  6. Overig Een einde maken aan kppushen

    het lukt jullie niet om eerlijk te zijn. Is dat idd moeilijk voor iemand die niet eerlijkspeelt om het van de zijde der integriteit te zien. Dat kunne jullie zelf niet meer. Het zou anders wel lukken om mee te reaeren. k rook jullie uit. 1 voor 1 Iemand die niks mis doet staat volledig achter...
  7. Overig Een einde maken aan kppushen

    modedit: inhoud verwijderd
  8. Overig Een einde maken aan kppushen

    jullie willen het element valsspelen er niet eens uithalen! Om zich te verdedigen met de voordelen waarvoor die optie bedoelt is. Zo kom je op een discussie die niet vatbaar is idd. Uiteraard komt dat verdacht over. Zoals mijn 4jarige vanmiddag vroeg om zeker niet naar boven te gaan kijken...
  9. Overig Een einde maken aan kppushen

    Leuk dat men mij probeert te overtuigen dat het een onbegonnen strijd is. @Cw.....je spreekt over samenwerken valt op die manier weg?....maar ik lees ook hoe je een deel van de bs maar tamme trage spelers vind. Dat is dan de reden om het lucratiever te vinden je kps elders te gaan insteken? Dat...
  10. Overig Een einde maken aan kppushen

    Hoe men die zekerheid heeft over de kisten waar men op aast ook effectief gaan binnenkomen? Hoe men nog winst kan maken op hoge OW waar massas kps in moeten, voor een kistje kan verdient worden en enkele tientallen oude kps geeft ...en daar dan zeker van zijn niet overtroefd te worden? Aangezien...
  11. Overig Een einde maken aan kppushen

    Jij wil bedankt worden voor een onderdeel in he spel dat je eigenhandig om zeep hebt geholpen door een zoekprogramma te gebruiken CW. Je bent echt niet eerlijk. Wil er zelf voor worden bedankt. Cumbaja... alles om niet te moeten erkennen dat het een onderdeel in het spel is dat de deur voor...
  12. Overig Een einde maken aan kppushen

    Vreemd toch. Sommige spelers met comments hier spelen al jaren en jaren langer dan mij. Maar als het over de heikele issues gaat dan zijn ze plots weer de onwetende zelve. Het is echt niet het mooiste deel van het spel. Zoekend en azend op kisten waar je nog net iets kan meepikken. EN blijkbaar...
  13. Overig Een einde maken aan kppushen

    Is het de waarheid , als men zegt dat er zoekprogrammas zijn om vrije kisten te detecteren? Ja of neen?
  14. Overig Een einde maken aan kppushen

    Met stille accs verwijs ik naar lage lvls, niet doogroeien. De betekenis ervan is twijfelachtig kan je ook zeggen. Zeker als die op een toernooi in de top 30 uitkomen. En dan de kps naar een ander acc gaan. Op WInyandor is dat de realiteit. Dat je makkelijk met een klein acc , hoog kan eindigen...
  15. Overig Een einde maken aan kppushen

    Er zit toch een limiet op dat kistjes azen uit buren die je als vreemden kunt beschouwen. De opmerking dat het steeds 'vrienden' zijn. Een stad die zich nauwelijks ontwikkeld is eens til acc. En dan kom ik toch zeker weten uit op de eerste 100 in het klassement. Dat men op plek 1000 of 5000...
  16. Overig Een einde maken aan kppushen

    waar een wil is ...is een weg. Willen jullie niet mee op pad. Dat is in ieder geval duidelijk ;)
  17. Overig Een einde maken aan kppushen

    Wel lIonell. Een belangrijk element,van mijn voorstel is ook dat dan spelersdie daar niet aan meedoen, niet veeroordeelt worden om een heksenjacht te gaan voeren. Alsof daar plezier in zit? Het zou een pak geruststellender zijn als dat simpelweg niet mogelijk zou zijn. Iedereen die dat niet...
  18. Overig Een einde maken aan kppushen

    Kom zeg. Dat klinkt als iemand die alles weet van het spel omzeilen zoals dat is bedoelt. Gezellig is dat allesbehalve om met een handvaol spelers in een bs te zitten. Het nadeel van met zo einig effectieve spelers te zijn komt er ook nog bij. Dat het lucratief is om op stille accs echt voordeel...
  19. Overig Een einde maken aan kppushen

    De mogelijkheid om kps in een OW van een speler te doneren, die geen deel uitmaakt van de bs waarin je speelt, uit het spel halen. (enkel nog OW te doneren binnen de bs dus) Men mag mij gerust zeggen waarom dat geen goed idee is, anders dan ...'de mogelijkheid om te pushen eruit halen'... Als...
Bovenaan