• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. BeunTeun

    Actieve, maar niet fanatieke, broederschap zoekt leden

    Speel jij iedere dag wel even en wil je graag eerlijke handel binnen de tier (groep), maar geen verdere verplichtingen? Is toernooi/toren/BSA/snelle groei niet allemaal jouw favoriet? Wees dan welkom bij "Gouden Leeuw", een zuster- en broederschap met vergevorderde en minder gevorderde leden...
  2. BeunTeun

    Geen bug [ONYX-36865] Schoonheidsfoutje app bij H18

    Schoonheidsfoutje op de app bij de presentatie van gastgoederen in H18. De dimensiepoort (het portaal) meldt de gastvolkgoederen keurig in 2 rijen van 7. In de bovenrand zit de button 'speciale goederen' (?). Daarmee zie je de gastvolkgoederen [nederzetting goederen] onoverzichtelijk in een...
  3. BeunTeun

    Niet reproduceerbaar [ONYX-36356] H18. Handelaars - hoedje blijft staan.

    In H18 zijn de handelaars (imo. handelaren) erbij gekomen. Een daarmee geplaatste handelsaanbieding krijgt een hoedje, welke na 6 u behoort te vervallen en dan komt de handelaar weer vrij. Soms blijft dit hoedje staan, zelfs als de handel al dagen lang aan het vervallen is (-10%/dag). De...
  4. BeunTeun

    Opgelost [ONYX-35317] Presentatie T6 productie vervangen door T3 in App.versie 1.125

    Sinds gisteren Android-app versie 1.125 geïnstalleerd. (Was woe/do nog niet in de app-store.) Bij alle fabrieken is de mededeling over de T4/T5/T6 productie veranderd in T1/T2/T3 productie. Duidelijk te zien is de dubbele regel met elixerproductie resp. toverstofproductie, waar voorheen gekke...
  5. BeunTeun

    Burenhulp op weekdag-basis

    Zou bij burenhulp de over-en-weer beloning (hamertjes) ook op dag-basis bepaald kunnen worden? Daarmee bedoel ik: als een buurspeler mij burenhulp geeft op maandag tussen 00.00 en 23.59u dan bekom ik hamertjes (voorraden) (en evt. munten) indien ik op dinsdag tussen 00.00 en 23.59u hulp terug...
Bovenaan