• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Zigastardust

    BSA?

    BSA is gestart : ik haal 3 combinatieversnellers op , maar in de bsa-inventaris staat er maar één. ik haal 1 restant op en in de inventaris staan er 3.???????
  2. Zigastardust

    RUNE

    Misschien een domme vraag : je ziet bij de oude wonderen hoeveel runescherven je hebt, maar ik zie niet hoeveel hele rune ik heb? Als je telkens de je O.W. via de runecirkel moet uppen, zitten daar soms runes tussen maar ook veel runescherven? Kan iemand me daar uitleg over geven? Dank bij...
  3. Zigastardust

    gomboom geeft platina

    Sinds gisteren geeft de gomboom platina i.p.v. elfenblad. Hoe komt dit? en dit is niet alleen bij mij.
  4. Zigastardust

    Winya Yesta zoekt actieve spelers

    Hallo iedereen, Wij zijn op zoek naar actieve leden . Wat kunnen wij u bieden? Wij zijn een toffe, leuke , actieve broederschap met een levendige chat met humor en een lach maar respectvol. Iedere week gaan wij voor 10 kistjes tornooi, soms meer, en klimmen we met iedereen zo hoog mogelijk de...
  5. Zigastardust

    uitstel tornooi marmer??

    waarom het tornooi van marmer uitstellen, wij hebben betoveringen nodig voor de broederschap en relics??? per dag te laat, 1 dag bij het bsa
Bovenaan