• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Earwen1

    Elvenar's Flying Circus heeft weer plek voor leuke mensen en elven!

    Elvenar's Flying Circus heeft weer plek voor leuke mensen en elven! Ben jij sociaal, communicatief en gezellig? Een beetje fanatiek maar ook sportief? Dan ben je welkom bij Elvenar's Flying Circus! Meld je aan (in-game) en doe lekker mee. Het maakt niet uit hoe groot (of hoe klein) je bent!
  2. Earwen1

    Zondag = verhuisdag! Ben jij leuk? Kom verder!

    Oceans Elves heeft één plekkie vrij voor een speler of speelster. Groot of klein? - Dat maakt niet echt uit. Het gaat er niet om hoe groot je bent, maar hoeveel je wilt groeien. :)Voorwaarde is, dat je sociale vaardigheden prima in orde zijn, want we hebben leden van zeer divers pluimage en we...
  3. Earwen1

    Vreemde deals in de Magische Academie

    Ik begin maar even met een screenshot. Dus als ik 1 combinatieversneller maak kost dat 5000 fragmenten en krijg ik 40 visioendampen. Maar als ik 8 combinatieversnellers maak kost dat ook 5000 fragmenten en krijg ik 10 visioendampen. Hoe logisch is dit?
  4. Earwen1

    Nieuw Menu van de Dwergen-ambassade in het hoofdstuk Ambassades is stuk

    Spelversie: __ v1.142.2-(6a94c00) - html5 (2021-11-25 13:25) Spelwereld: __ NL1 Arendyl Flash of HTML5: __html5 Flash Speler versie: __bestaat niet meer Spelersnaam: __Earwen1 Mensen of Elfen: __Elven Browser + versie: __Firefox 94.0.2 (64-bits) Besturingssysteem: __Win10 Schermresolutie...
  5. Earwen1

    MA verbouwing?

    Het is een beetje raar, maar sinds gisteravond is mijn Magische academie in de verbouwing, zomaar vanzelf. Ik was er niet eens aan geweest. En nu vanmorgen nog steeds! Het ding was al sinds jaar en dag op niveau 5, dus er valt niks te uitbreiden of zo. Hoe kan dit? Hebben meer spelers dit?
  6. Earwen1

    Opgelost [ONYX-36170] Bij Amuni: Knop over de tekst en ingrediënten heen.

    In hoofdstuk 13, Amuni zitten bij meerdere dialoogvensters de activatie-knop over de tekst en ingrediënten heen. Het gaat hierbij om de dialoogvensters van de technieken in de kennisboom. Zie ook de screenshot onderaan. Spelversie: __ v1.123.2-(738e18c) - Spelwereld: __NL1, Arendyl Flash of...
  7. Earwen1

    Tussen Elementalen en Amuni een intermezzo met Hoofdstuk I

    Wat ik nu ben tegengekomen, snap ik niet zo goed. Dus weet ook niet of het zo bedoeld is, of niet... Om het uit te leggen doe ik er wat plaatjes bij. Ik ben bezig met het hoofdstuk Elementalen, bijna bij het einde. In de kennisboom ben ik al wat verder en heb ik alvast het kistje van het...
  8. Earwen1

    Geen bug Toernooi: 6e ronde, prijs = 0 scherven

    Als je de 6e ronde speelt in het toernooi, krijg je een runescherven als prijsje. Welgeteld: 0 ! Zie afbeelding:
  9. Earwen1

    Nieuw Mistig bos, vertaling vergeten

    In het event 'Mistig bos' bij opdracht 13 ontbreekt de vertaling.
  10. Earwen1

    BLIJF WEG! van Oceans Elves....

    BLIJF WEG! van Oceans Elves.... *Als je gebabbel op de chat te vrolijk of druk vindt; *Als je geen idee hebt waar de in-game mail voor dient en niet van plan bent die ooit te lezen; *Als je geen gezellige, diverse club wilt met Vlamingen en Nederlanders tussen de 30 en 75; *Als je hulpvaardige...
  11. Earwen1

    Nieuwe spelonderdelen Evenement: Elvenar Rommelmarkt

    Een idee voor een nieuw evenement dat is ontstaan in de chat van BS Oceans Elves, en dat ik namens de andere bedenkers graag wil voorleggen aan het forum en - indien het voldoende steun krijgt - aan Inno. En uiteraard zien we constructieve kritiek van harte tegemoet. Cultuur objecten, orks...
  12. Earwen1

    Elvenstats is stuk?

    De altijd zo handige website Elvenstats (https://www.elvenstats.com/) lijkt stuk te zijn. De home-pagina laadt weliswaar, maar verder geheel niks. Ik weet dat ik niet de enige ben, maar is dit nieuw of een algemeen bekende bug? Nu weet ik alleen niet zeker of ik op de juiste plek hierover...
  13. Earwen1

    Opgelost Wiki: gebeurd -> gebeurt

    In de wiki >> Spelonderdelen >> Handwerken Moet zijn: De hoofdfunctionaliteit van het handwerk maken gebeurt in de magische academie, handwerken tabblad. (Komma weg en gebeurt met een T.) Edit:
  14. Earwen1

    Overig Voorstel: nieuw soort versneller (booster)

    Mijn voorstel is, om een nieuwe soort 'booster' toe te voegen aan het spel. Namelijk een die de productie (van werkplaatsen en/of fabrieken) twee keer, drie keer of zelfs vier keer zo snel maakt, voor een bepaalde periode (bv. 24 uur). :cool: Niet als vervanging van de tijd-boosters die we al...
  15. Earwen1

    Aangepast & Wacht op Update Carnaval - Vertaling ontbreekt.

    "Verzamel 200 spreukfragmenten of verken 1 provincie.
  16. Earwen1

    Opgelost BSa: Niet OF maar EN...

    Twee tekstfoutjes in de huidige BSA, te vinden als je de kaart opent en met de muis op de opdrachten wijst. Dan open een pop-up met toelichting. OF moet EN zijn.
  17. Earwen1

    Wereldkaart Moeilijkheidsgraad bij onvoltooide provincies toevoegen

    Een handige functie op de wereldkaart is het overzicht met provincies om te verkennen en provincies die al verkend zijn, maar niet voltooid. Bij de te verkennen provincies is daarbij meteen de moeilijkheidsgraad te zien van elke provincie, wat ik erg nuttige info vind. Echter, deze informatie...
  18. Earwen1

    Opgelost Wiki: Eindeloze opgraving

    Bij de eindeloze opgraving staat: Heeft denk ik geen toelichting nodig. ;-)
  19. Earwen1

    Top2000

    Misschien ben ik de enige 'addict' hier? Of zijn er meer elven en mensen onder ons met een zwak voor deze lijst? Zal aftrappen met 'mijn' lijst, met 29 van de 35 in de top2000. 1.814 James Brown It's A Man's Man's Man's World 1.484 Madonna Vogue 1.248 The Beatles When I'm Sixty-Four...
  20. Earwen1

    Aangepast & Doorgevoerd [wiki] Persoonsvorm = stam+t

    https://nl.wiki.elvenar.com/index.php?title=Fee%C3%ABn_oude_wonderen Onder het kopje 'Bloeiende Handelaarsgilde' Voordelen - Het verminderd de vergoeding voor handel met niet ontdekte spelers. -> vermindert - Het verbeterd de groothandelaar door meer goederen te geven. -> verbetert - Het...
Bovenaan