• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. elvenis

    wannyswonderewereld

    Wij van wannyswonderewereld zoeken spelers, we zijn een relaxte broederschap maar we willen wel vooruit dus we hebben 9 spelers nodig om een volwaardig broederschap te zijn, als u bij ons wil komen een mailtje naar wanny of naar mij elvenis volstaat,
  2. elvenis

    Broederschap zoekt spelers

    wannyswonderewereld zoekt 5 nieuwe spelers Wij zijn een BS die heel rustig speelt Wij doen mee aan de toren en de toernooien maar zonder moeten Als u wil bij ons komen bent u hartelijk welkom liefst een mailtje naar wannyswonderewereld of naar elvenis
  3. elvenis

    BSA

    Kan er iemand zeggen wanneer er de nieuwe BSA is of waar ik dat kan vinden
  4. elvenis

    Wannyswonder wereld zoekt leden

    Wannyswonderwereld heeft plaats voor 10 nieuwe spelers, als u nog geen BS hebt of u wil verandering van omgeving, of u bent nieuw en wil bij ons komen zend dan een mailtje naar wanny of naar mij elvenis, en wij antwoorden u zeker terug, iedereen is welkom, het enige dat we vragen is dat u pezier...
  5. elvenis

    Wannyswonderwereld zoekt spelers

    Wij van wannyswonderewereld zoekt nog 4 spelers Wij zijn een relaxte BS die eerlijke handel hoog in het vaandel draagt, een toernooitje mee pikt en de BSA speelt voor de fun, onze mede broeders en zusters en buren hulp bied wanneer we kunnen Iedereen is welkom, ervaren en beginnende spelers, een...
  6. elvenis

    Geen bug Geen aanbod kunnen plaatsen

    In Arendyll en in Win kan ik geen aanbod plaatsen de cursor verplaatst zich achter de zero en ik kan het getal niet plaatsen of in typen
  7. elvenis

    wannyswonderewereld

    Wannyswonderewereld zoekt spelers, alle eerlijke spelers zijn welkom, het enige wat we vragen is dat to have fun en 1 keer in de week burenhulp
  8. elvenis

    Geen bug Niet verkregen kennis punten

    Heb nu al 2 keer het kennispunt icoon in het winters reuze rad aan geklikt maar heb de kp's niet gekregen Ook in de magische academie, kan ik de vakjes van de fabriek en kp icoon niet aan klikken is er daar soms een limiet op? de andere kan ik wel aan klikken Grtje Elvenis
  9. elvenis

    Wij zoeken nieuwe leden

    Wij zoeken nieuwe leden Wie zijn wij: wij zijn een kleine broederschap, WannyWondereWereld genaamd Wat zoeken wij: nieuwe leden ook beginnende spelers. Wat bieden wij:hulp bij problemen en eerlijke handel Hoe spelen wij: heel relaxt en juist voor de fun Wat verlangen wij: dat u pret beleefd, en...
  10. elvenis

    Hallookes

    Ik ben Elvenis en wil mij voorstellen had het eerder willen doen maar had niet door hoe het moest, ik ben een Magiër bij Wannyswonderewereld niet dat ik al ver ben in het spel het is een leuke relaxte BS, ben op het forum gekomen om dat ik problemen had met het spel zelf die nu opgelost zijn...
Bovenaan