• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Mist303

    Géén BSA, waarom?

    Op beta komt er geen BSA maar start er een nieuw evenement. Waarom komt er geen BSA? Veel leden van mijn Broederschap komen niet verder dan level 9 en willen hun gebouw (ik zelf inclusief) naar level 10 krijgen maar hebben daar een BSA voor nodig!
  2. Mist303

    armbanden!

    Hallo allemaal, Ik ben aan het inventariseren hoeveel tier 1 er geproduceerd moet worden voor een armband per hoofdstuk. Kunnen jullie mij helpen daarbij? Ik wil het graag weten voor de hoofdstukken 1,2,4,7,11,13 en 18 Alvast bedankt.
  3. Mist303

    Transparant maken gebouwen

    Ik heb gelezen dat er een mogelijkheid is om gebouwen transparant te maken. HOE WERKT DAT ÉN WAARVOOR DIENT HET! Dààr heb ik namelijk niets over gelezen.
  4. Mist303

    webmail verschil tablet en pc

    Goedemiddag, Als je via de tablet een mail wil versturen naar anderen leden dan kan je aanklikken wie de mail gaat ontvangen. Als je via de pc een mail wil versturen moet je iedereen apart intikken of het vinkje voor de hele BS aanklikken. Nu is het zo dat een aantal van de leden van mijn BS...
  5. Mist303

    Mission Control heeft plaats voor actieve spelers

    Mission Control zoekt actieve spelers die graag willen meespelen in de BSA en toernooien. We hebben chronisch tekort aan edelsteen en zijde, dus als je een gemoedelijke broederschap zoekt die gezellig is met weinig regels maar die wel flink actief zijn best doet om alle paden te vullen tijdens...
  6. Mist303

    actieve speler gezocht

    Elves and horses is op Arendyll op zoek naar een actieve speler! We hebben op dit moment 1 plekje vrij. Wij zijn een actieve broederschap die heel graag de bsa en toernooien spelen. Wees welkom! Je kan zo instappen, maar laat even weten dat je er bij bent gekomen. groet Mist303
  7. Mist303

    burenhulpkist

    Bij deze beer krijg je extra kp bij elke burenhulpkist. Ik heb dat wel vaker gelezen maar snap niet wat dat is en hoe je dat doet. Wie weet het antwoord?
  8. Mist303

    Herfstevenement

    Er staat een tekstfout in de aankondiging, komt 2x voor! Er staat herststerrenbeelden i.p.v. herFststerrenbeelden .
  9. Mist303

    niveau verschil?

    Vandaag heb ik het oude wonder van de sluwe paddestoel neergezet en meteen naar level 3 gebracht. Levert daar 1150 boogschutters/3uur. Een teamgenoot heeft gisteren hetzelfde wonder neergezet en die staat óók op level 3 maar die levert maar 704 boogschutters per 3 uur. Hoe kan dit? Of is dit óók...
  10. Mist303

    Overig knop voor relekwiën

    Ik wil in de academie een relekwie maken en wil weten of dat verstandig is, hoeveel heb ik er nog van. Helaas ik kan niet kijken want mijn stadhuis is aan het uppen. Hoe kan ik er achter komen? Ik heb in de app gezien dat als je naar de wereld gaat dat je daar een knop hebt en het kan zien, maar...
  11. Mist303

    Aangepast & Wacht op Update tekstfout bij uitleg

    bij de informatie over de reis van de luchthandelaars krijg je 3 plaatjes in beeld. Bij het plaatje van de routepunten staat dat je "groote" prijzen kan winnen.
  12. Mist303

    Cultuur en diamanten

    Voor sommige cultuur moet je na een onderzoek nog diamanten betalen om het te verkrijgen. Als je dat doet, moet je dan als je hem nog een keer wilt hebben opnieuw diamanten betalen?
  13. Mist303

    elvenar archtect logo

    weet iemand waar ik het elvenar architect logo op de spelerspagina kan vinden, zodat ik mijn stad in de elvenar architect kan plaatsen?
  14. Mist303

    Mission Control zoekt actieve leden

    Wie zin heeft om bij een leuke gezellige broederschap te spelen en actief wil meedoen met bsa en toernooitjes is van harte welkom. We kunnen nog diverse leden gebruiken. We zijn nog niet heel groot maar willen dat wel graag worden met jouw hulp! Je kan zo instappen. Laat wel even in de chat...
  15. Mist303

    Maansteen bibliotheek set

    Ik heb eindelijk de maansteenbiblitheekset compleet maar ik krijg niet de volle beloningen. Weet iemand hoe dat kan? Of moeten alle onderdelen soms uit hetzelfde hoofdstuk komen? Want dat heb ik namelijk niet.
  16. Mist303

    storten in andermans wonder via tablet

    Het zou fijn zijn als iedereen in een andermans wonder zou kunnen storten. Nu kan dat alleen via de PC maar er zijn velen die met de telefoon of tablet spelen en daar kan het niet op. Ik speel op beiden maar vind het erg lastig dat ik voor het storten persé op de computer moet. Tevens wordt het...
  17. Mist303

    Carnaval Evenement

    Ik was 2 dagen geleden al klaar met alle opdrachten in het carnaval evenement maar heb niet voldoende snoepjes kunnen genereren om verder te komen dan level 7. Ik kan level 8 ook niet halen met de dagelijkse opdrachten. Zo jammer. Er zijn meerdere leden van mijn broederschap die al klaar zijn...
  18. Mist303

    Spelen in beta

    Hoe kan ik in beta spelen? Heeft iemand een idee?
  19. Mist303

    Elves and Horses zoekt actieve leden

    Wij zijn op zoek naar gezellige actieve leden die graag hun steentje bijdragen aan de broederschaps avonturen en de toernooien. Burenhulp en eerlijke handel worden zeer op prijs gesteld. Helaas nu nog een aantal inactieve leden die echter verwijderd worden zodra we meer actieve leden krijgen...
Bovenaan