• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Yamar

    Land verplaatsen

    +1
  2. Yamar

    Feedback: De grote opgraving

    Bij elke aankoop en elke prijs komt er dat leuke knopje met de fantastische tekst "geweldig" tevoorschijn. Met de verdiende punten en het altijd veranderen van het soort gereedschap en de vele prijzen moe ik zo'n 1.000+ keer extra mijn middelvinger (wijsvinger is al lam geworden) de muis...
  3. Yamar

    Feedback: De grote opgraving

    Gelukkig niet alleen standaard goederen, dat is een hele verbetering t.o.v. het vorige avontuur. Goed zo INNO :cool:
  4. Yamar

    Feedback: De grote opgraving

    Weer een beetje erg snel na het vorige avontuur. :eek: De asfeniks is nog niet eens uitgewerkt en moet op 2e of 3e dag van dit avontuur opnieuw gevoederd worden. Even opletten dus! :cool:
  5. Yamar

    Vrede ook in ELvenar

    Online pesterij even doorgeven aan Moderatoren. Dat zijn onze vertrouwenspersonen, zoals dat ook in school- en werksituaties hoort te zijn.
  6. Yamar

    Warme bron der Jeugd

    @Julia87 Daar zit inderdaad het antwoord. met muis over woongebouw heen gaan levert de normale aantal bewoners; woongebouw openklikken levert daarna inderdaad een aantal dat x% hoger ligt.
  7. Yamar

    Warme bron der Jeugd

    Ik heb sinds kort het Oude Wonder > Warme bron der jeugd staan. Deze zou een bevolkingsbonus woongebouwen moeten geven (level 2 zo'n 6%). Ik heb alleen Magische woongebouwen staan, en heb heel erg de indruk dat deze GEEN BEVOLKINGSBONUS krijgen. (H16, 13.000 inwoners) Klopt dit vermoeden ? dan...
  8. Yamar

    Feedback: De geheimen van de alchemie

    hier ook (nog) niet. Normaal komt ie bij mij in tabblad Update van Gmail.
  9. Yamar

    Feedback: De geheimen van de alchemie

    Mijn zelfverzonnen bijnaam was "Questenier" omdat ik altijd veel plezier beleefde aan de avonturen. Nu heb ik even totaal geen zin in avonturen. Ten eerste komen ze te snel na elkaar en is altijd nog een BSA nodig om iets compleet te maken. :eek: Ten tweede zijn voor de mij de verzamel T1...
  10. Yamar

    Feedback BSA Januari 2023

    Ik lees verderop in het Forum over spelers die vele bescherm-badges over hebben en daar dus een zwaardere opdracht voor zoeken, en anderen die makkelijker aan zakken met munten willen komen. Zelf heb ik moeite met de Gouden Armband Badge. Ik zit in hoofdstuk 16 en dus heb ik weinig Hout, Marmer...
  11. Yamar

    Feedback BSA Januari 2023

    geen BSA spelen ? :cool:
  12. Yamar

    BSA

    Daar s het BETA voor > om het uit te proberen. Geen garantie dat het naar Live komt, en helaas ook geen garantie dat als het wel naar Live komt er dan alle foutjes uitgehaald zijn. Ik pleit er hier nog een keer voor dat er meer tijd zit tussen Beta en Live. :cool:
  13. Yamar

    BSA

    Op BETA spelen we nu een nieuwe BSA. Voor de klagers die vonden dat er te veel munten werden gevraagd voor 1 badge is er goed nieuws >> er is een vermindering van zo'n 15 (17) procent. :D:D Voor de andere spelers is er minder goed nieuws >> voor alle vlagjes op de kaart worden er meer badges...
  14. Yamar

    Feedback - Wintermagie 2022

    P.S. Op BETA is alweer iets nieuws gebracht. Applaus voor de ontwikkelaars graag (ze zitten niet stil daar !) :D (Waarschuwing, het zal net zo verslavend zijn als een Avontuur en ook net zo frustrerend voor sommigen :cool:)
  15. Yamar

    Feedback - Wintermagie 2022

    Ik ben blij voor de spelers die er probleem mee hadden. Echter <> een tegengeluid is toch welkom ? <> na opdracht 73 zijn er nog 24 dagen om tot opdracht 97 te komen, dus genoeg tijd om EN 1 provincie te verkennen EN de 8 confrontaties van die provincie te doen. Waar is de uitdaging van een...
  16. Yamar

    Feedback - Wintermagie 2022

    Elk Avontuur komt zo'n opdracht enkele keren langs, waarbij er iets gedaan moet worden op de Wereldkaart > dat weten we zo langzamerhand. :eek: En elke keer is er hier op het Forum kritiek op. :eek: Kom op zeg, laat het een keer rusten. Volgens mij is de ontwikkeling van de nieuwe hoofdstukken...
  17. Yamar

    Wintermagie Dec. 2022

    Het Winter avontuur zal op Live beginnen op 6 December. :p dus zoals altijd voordat het op Beta is afgelopen. :cool: de eerste 67 gewone opdrachten zijn al bekend dus de ongeduldige spelers kunnen die alvast gaan klaarzetten om daarna elke dag nog 1 te gaan doen. :cool:
  18. Yamar

    Feedback ondeugende therapie-evenement

    Ik heb nog voor een paar duizend uur aan tijdboosters staan, :cool: en krijg er elke week nog zoveel bij dat verkennen niet een probleem is of zal worden. :p
  19. Yamar

    2e Dag Opdrachten

    opschepper :p
  20. Yamar

    Feedback ondeugende therapie-evenement

    Wij hebben de ervaring dat er tijdens het avontuur veranderingen kwamen met betrekking tot 2 of meer opdrachten. Dus "Do not shoot the pianist/messenger" ;) P.S. Zelf hou ik niet zo van het schilderij dat bij dit avontuur is gedaan. Zombies in Elvenar ? :eek:
Bovenaan