• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Aangepast & Wacht op Update verwantschaqpe

    In de quest "Vis mortis", waarin je de dodenbezweerdersfaculteit moet onderzoeken (hoofdstuk Tovenaren en draken) wordt gesproken over "beschamende verwantschaqpe". Vermoedelijk een typfout, "verwantschap" lijkt mij het bedoelde woord.
  2. Aangepast & Wacht op Update Evenementsopdracht 80 in Engels

    Spelversie: v1.76.4-(1126ddb) (2019-04-12 13:02) Spelwereld: Arendyl Browser + versie: Microsoft Edge 17.17134 Flash of HTML5: Flash Flash Speler versie: 32.0.0.171 Besturingssysteem: Windows 10 Schermresolutie: 1920 x 1280 Spelersnaam: Keimpe13 Mensen of Elfen: Elf Reproduceerbaarheid: 5/5...
  3. Niet reproduceerbaar Gedeelte evenementsopdracht 48 mist

    Spelversie: v1.76.4-(1126ddb) (2019-04-12 13:02) Spelwereld: Arendyl Browser + versie: Microsoft EdgeHTML 17.17134 Flash of HTML5: Flash Flash Speler versie: 32.0.0.171 Besturingssysteem: Windows 10 Schermresolutie: 1920 x 1280 Spelersnaam: Keimpe13 Mensen of Elfen: Elf Reproduceerbaarheid: 5/5...
  4. Niet reproduceerbaar Fout in nieuwsbericht Droomprins-praalwagen

    In het nieuwsbericht waarin de dagprijs Droomprins-praalwagen wordt aangekondigd, staat dat deze praalwagen bevolking en cultuur levert. In de pop-up in het evenementsscherm staat echter dat deze praalwagen cultuur en (bij mij) T3-elixer geeft. Ook Elvengems geeft cultuur en voorraden/T3/mana aan.
  5. Geen bug Reliekwieën uit toernooi-beloning niet geteld in quests

    Spelversie: v1.72.3-(8aa6475) (2019-02-07 11:00) Spelwereld: Arendyll Browser + versie: Edge & Chrome Flash of HTML5: flash Flash Speler versie: __ Besturingssysteem: Win10 Schermresolutie: __ Spelersnaam: Keimpe13 & Keimpe14 Mensen of Elfen: Elf & Mens Reproduceerbaarheid: 5/5 (1/5 = eenmaal...
  6. Opgelost Engels in Valentijnsquesten

    Had deze gemeld in feedback-thread, maar hoort ook hier, dus even een quote.
  7. Opgelost 2x Aanmelden Forum

    Nadat ik mij had aangemeld als nieuwe deelnemer op het Forum kon ik nog niet direct op een bericht reageren. Ik moest, zoals te verwachten eerst inloggen. Maar de twee knoppen rechtsboven heten allebei 'aanmelden'. De bovenste stuurde mij terug naar het aanmeldscherm voor nieuwe deelnemers en de...
Bovenaan