• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar Gedeelte evenementsopdracht 48 mist

Spelversie: v1.76.4-(1126ddb) (2019-04-12 13:02)
Spelwereld: Arendyl
Browser + versie: Microsoft EdgeHTML 17.17134
Flash of HTML5: Flash
Flash Speler versie: 32.0.0.171
Besturingssysteem: Windows 10
Schermresolutie: 1920 x 1280
Spelersnaam: Keimpe13
Mensen of Elfen: Elf

Reproduceerbaarheid: 5/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig; 3/5 = gebeurt regelmatig; 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd; 5/5 = gebeurt altijd)

Titel van de Opdracht: __ (indien van toepassing)

Huidige Situatie:
In opdracht 48 mist een gedeelte van de opdrachttekst. Er staat alleen maar: "Produceer 3x Gereedschapskist of verzamel of produceer 3".
Wat je moet verzamelen of produceren (combinatieversnellers) wordt niet getoond.

Volgens de spoiler van @Didi1 zou ook 3 combinatieversnellers gebruiken hier moeten werken, maar of dat zo is wordt ook niet getoond.

Verwachte Situatie:
Complete tekst wordt getoond
 
Laatst bewerkt:
Browser + versie: Chrome 73.0.3683.103
Flash of HTML5: Flash
Spelersnaam: Keimpe14
Mensen of Elfen: Mens
Aanvulling: in Chrome, waar ik met mijn andere account speel, wordt het woord combinatieversnellers wel getoond. Het lijkt erop dat het tekstvak van de opdracht slechts twee regels hoog is en als de opdracht langer is, de rest dan wegvalt.

Blijft wel de vraag of het gebruiken van 2 CV's in deze opdracht ook werkt?
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb getest in zowel Chrome als Edge, maar zie bij beide de tekst volledig staan:

Chrome:
upload_2019-4-19_13-55-19.png


Edge:
upload_2019-4-19_13-55-41.png


Zou je eens een screenshot willen toevoegen van het probleem?
 
Dat kan niet meer, aangezien ik de opdracht al afgerond heb.

Kun jij in de gamefiles nagaan of ook het gebruiken van 2 combinatieversnellers de opdracht voltooid?
Als dat wel zo is, dan mist die informatie nog in de tekst.
 

DeletedUser

Guest
...Kun jij in de gamefiles nagaan of ook het gebruiken van 2 combinatieversnellers de opdracht voltooid?...
Ja, gebruik werkt, heeft ook als voordeel dat je die ook weer kan annuleren als je het item eigenlijk niet wil hebben.

De Engelse tekst is "Produce Toolbox 3 times or Collect or produce 3 Combining Catalyst Spells" maar aangezien de enige manier om CC spells te krijgen is om deze eerst te maken (Produce) in de MA en ze daarna de verzamelen (Collect) is "Collect or produce" eigenlijk hetzelfde.
Gebruik zou dan ook een betere 2e optie naast Verzamel zijn dan produceer.
We hebben op Beta ook gemerkt dat gebruik werkt, zie https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/phoenix-quest-48.12688/
 

DeletedUser234

Guest
Ik begrijp net ve broeder dat die heeft ervaren dat je ook:

ipv 2 cv's gebruiken of verzamelen of produceren het ook telt als je 1 cv verzamelt en 1 cv gebruikt of andere combi

ander teamlid heeft ervaren dat bij toernooi of gewone provincie dat juist niet samen optelt.
 
Bovenaan