• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. MercifulTerry

    1 zeer actieve speler gevraagd

    Plaats voor 1 speler Terry's Fabulous Group
  2. MercifulTerry

    wanneer begint het event?

    ?
  3. MercifulTerry

    3 actieve spelers gezocht

    solliciteren bij Terry's Fabulous group
  4. MercifulTerry

    Terry's Fabulous Group is op zoek naar een toernooispeler

    Speel jij ook graag toernooien? En wil je net als ons de 10 kisten of meer halen? Dan ben je van harte welkom bij ons. Graag uw sollicitatie sturen naar MercifulTerry
  5. MercifulTerry

    Terry's Fabulous Group

    Wij zijn op zoek naar een zeer gezellige actieve speler omdat een lid van ons gaat verhuizen naar het buitenland. Graag solliciteren bij MercifulTerry
  6. MercifulTerry

    1 plekje binnenkort vrij

    Er komt 1 plekje vrij omdat een speler wenst te stoppen met het spel. Mocht je interesse hebben stuur dan maar een berichtje naar
  7. MercifulTerry

    Wereldkaart 50 lege velden

    Ik heb zonet weer 50 centen op de wereldkaart kunnen plukken, dat is toch niet meer normaal hé! Kunnen nieuwe spelers dan op z'n minst op mijn deel gezet worden, want mij verhuizen is al sinds ik het spel begon niet gebeurt omdat ik een zogezegd complexe mix van goederen heb?
  8. MercifulTerry

    wanneer begint het event?

    iemand al een gedacht van?
  9. MercifulTerry

    opdrachten komende event

    is er al een lijst met opdrachten?
  10. MercifulTerry

    Terry's Fabulous group zoekt 1 zeer actieve en sociale speler

    Wij zijn op zoek naar 1 zeer actieve speler. Meedoen aan de wekelijkse toernooien is een must. BSA doen we steeds mee. Graag uw sollicitatie versturen naar MercifulTerry
  11. MercifulTerry

    bsa innen badges

    na de wereld te hebben geupdate moet je telkens 2 x klikken vooraleer je een badge kan innen, best vervelend!
  12. MercifulTerry

    verhuis wereldkaart

    Ik denk toch dat er iets is misgegaan met de herverdeling van de wereldkaart, heb zonet 24 munten moeten innen! De nieuwe buren komen en gaan tegen een speedtempo!
  13. MercifulTerry

    bijwerken wereld

    duurt bij iedereen zolang?
  14. MercifulTerry

    Beste wensen

    Beste wensen lieve elfen en mensen
  15. MercifulTerry

    Opgelost burenhulp geven

    sinds vandaag is het geven van bh wel heel apart, de timer telt af, je kan geven, dan geef je en zegt hij dat je over enkele weer kan geven? ook gaat het scherm niet meer over naar de volgende... telkens je refresht ga je 23 min achteruit???
  16. MercifulTerry

    klassementspunten OW uppen

    Klopt het dat er geen verhoging meer is wanneer je OW gaat uppen?
  17. MercifulTerry

    ⚔⚔zoekt actieve spelers⚔⚔

    Terry's Fabulous group is op zoek naar 2 zeer actieve spelers! Interesse? Graag een invitatie sturen of mail naar MercifulTerry
  18. MercifulTerry

    Opgelost chat ligt er weer uit, was lang geleden deze keer :-)

    hopelijk snel weer opgelost?
  19. MercifulTerry

    1 plaatsje vrij voor zeer actieve speler

    Ben je een zeer actieve speler en ga je mee vol in de toernooien? Dan ben je van harte welkom! Sollicitaties of mailtjes t.a.v. MercifulTerry onze broederschap is Terry's Fabulous Group Tot weldra :-)
  20. MercifulTerry

    de begin vlag op de kaart BSA, telt die mee voor het prijsje op 't einde?

    Ze stellen me hier rare vragen zelle :-)
Bovenaan