• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. rodeon

    YoSis zoekt jou!

    Laatste update 06 april 2024: Yo Sis (of Bro)! Met zo min mogelijk afspraken (waar je wel op aanspreekbaar bent!) en zoveel mogelijk op persoonlijke motivatie staat ons BS - ondanks (of misschien wel dankzij?!) een hele ontspannen manier van spelen - nog steeds in de top 20. Daarbij is hoe...
  2. rodeon

    YoSis zoekt jou!

    Laatste update 06 april 2024: Yo Sis (of Bro)! Met zo min mogelijk afspraken (waar je wel op aanspreekbaar bent!) en zoveel mogelijk op persoonlijke motivatie staat ons BS - ondanks (of misschien wel dankzij?!) een hele ontspannen manier van spelen - nog steeds in de top 20. Daarbij is hoe...
  3. rodeon

    Start Lente event

    Ik heb hem nu ook...
  4. rodeon

    Start Lente event

    Vandaag is het Lente event van start gegaan, maar ik heb dit keer geen Nieuwsbrief ontvangen... is die afgeschaft?
  5. rodeon

    Beta Nieuws van Discord

    Met dank aan FaunaWillow (op het betaforum) " Hi everyone! Today, the beta version will unveil a significant reduction in Spell Fragment costs for Ancient Wonders, with this enhancement scheduled to roll out to all other worlds in the upcoming release cycles. **Why the Change?** Following...
  6. rodeon

    Architect niet actueel

    Elvenstats en de Architect werken allebei weer naar behoren, enige probleem dat rest is het vechtklooster dat je niet hoger dan level 30 kunt upgraden, alle andere Oude Wonderen kunnen inmiddels naar 35...
  7. rodeon

    Nieuw Bezoek Hobbykamer

    Jammer dat de moderators hier niet meer meelezen, want er is nog altijd geen bevestiging, laat staan oplossing! En ik ben nog steeds verbaasd dat bugs die in beta zijn gemeld (en opgelost!), in live blijkbaar opnieuw moeten worden aangemeld. Ik kan alleen maar hopen dat iemand die dit forum nog...
  8. rodeon

    Nieuw Bezoek Hobbykamer

    Op beta krijg ik 20% (en 80%), op live alleen 10% (en 40%); heb verondersteld dat Inno de beta spelers iets beter wilde belonen.. klopt dat niet?
  9. rodeon

    Nieuw Bezoek Hobbykamer

    Volgens de tekst in de hobbykamer kun je die 4 x per dag bezoeken.. Ik stel echter vast dat - als je vroeg genoeg begint - je deze 6 x kunt bezoeken! Het resultaat ziet er dan zo uit, zie bijlage... Ik had het op beta via een support ticket al eens gemeld (en daar is het inmiddels aangepast)...
  10. rodeon

    Architect niet actueel

    Lijkt mij wel relevant voor de vraag, want je stelt 'm op het Inno forum wat niet meer wordt bijgehouden... maar wat misschien meer zoden aan de dijk zet is de 'eigenaar' van Elevnar stats en Elvenar Architect zelf mailen?
  11. rodeon

    Architect niet actueel

    Je kunt de architect zelf 'opfrissen'... klik op je eigen overzicht onder de grafieken (in de banner ElvenarArchitect') op 'click to get current city', of helemaal onderaan de pagina op de blauwe pijltjes cirkel, of (op het overzicht van je BS) op 'Refresh Memberslist' bij 'Members Goods...
  12. rodeon

    Nieuw Beloofde 100 tovenaarskennis nieuwsbrief

    Zojuist via de nieuwsbrief over het magie-event geprobeerd de beloofde 100 tovenaarskennis op te halen, maar het blijken er slechts 50 te zijn.. Het klinkt misschien hebberig, maar als je wat beloofd, moet je dat ook nakomen... toch? NB: Opgelost
  13. rodeon

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Een onlogisch streven... het spreekt vanzelf dat een beginnend speler altijd achter zal lopen op spelers die al jaren bezig zijn. En blijkbaar wordt daarbij ook geen rekening gehouden met het feit dat sommige spelers een groot deel van hun vorderingen 'gekocht' hebben. Inno zou er hooguit voor...
  14. rodeon

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Het oorspronkelijke bericht heb ik geprobeerd aan te passen, maar dat lukte niet zoals ik dat wilde, dus heb ik dat weggehaald en een nieuw gemaakt. Verder heb ik in het verleden al eens eerder aan Avea gevraagd hoe ze 'Chef' is geworden en daar nooit antwoord op gekregen. Ze heeft het dus zelf...
  15. rodeon

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Een objectieve waarneming heb ik nog maar heel weinig van Avea gehoord; over het algemeen neemt zij het op voor Inno.. en helaas gaf ze geen antwoord op mijn vraag, wat haar belang daarbij is.. Ook vraag me al een tijdje af: hoe wordt iemand eigenlijk 'Chef'?
  16. rodeon

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Avea, je stapt wel erg makkelijk over allerlei bezwaren van verschillende spelers heen. Elvenar altijd een spel geweest wat juist aan heel veel verschillende soorten spelers en speelstijlen ruimte bood en die vrijheid wordt nu door Inno beperkt. Om dat goed te praten door te stellen dat zij het...
  17. rodeon

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Het zal wel degelijk invloed hebben. Combiversnellers heb je nodig om druide staf-badges te maken. In het laatste BSA waren dat er totaal 499
  18. rodeon

    Beta Nieuws van Discord

    Met dank aan Biloutte91!!! Een voorproefje van Elvenar in 2024 Dit jaar wordt weer een druk jaar met regelmatig nieuwe inhoud en een aantal speciale dingen. Ben je nieuwsgierig? Laten we alvast een voorproefje nemen! Spire-verbeteringen...
  19. rodeon

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Wat dacht je van combi-versnellers, spreuken en dierenvoer maken in je academie?
  20. rodeon

    Hobbykamer werkt niet zoals bedoeld

    Spelversie: v1.191.2-(197921f) - html5 (2024-01-18 12:26) Spelwereld: Winyandor Spelersnaam: rodeon Mensen of Elfen: Mens Browser + versie: Firefox 112.0.2 (64-bits Besturingssysteem: Windows 10 Reproduceerbaarheid: 5/5 Volgens de tekst in de hobbykamer kun je per dag 4 x om extra hulp vragen...
Bovenaan