• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. LeafErik

    Humanium is vol.

    Hi, mijn opslag voor Humanium is vol; waar kan ik Humanium voor gebruiken? Sorry, heb ik al ontdekt.... De kern uitbreiden
  2. LeafErik

    Stadsplanning

    Hi, Ik wil in mijn stad alles hergroeperen. Ik heb daarvoor https://www.elvenarchitect.com/city/planner/ gebruikt. Ik ben over dat programma tevreden, en kan mijn wijzigingen helder opslaan en oproepen. Helaas, als ik in mijn stad Innogames op internet inlog, krijg ik wel mijn oorspronkelijke...
  3. LeafErik

    In welke wereld?

    waaraan kun je achteraf zien of je in een mensenwereld speelt of in een elfenwereld?
  4. LeafErik

    Spelen op tablet.

    Hallo, als ik op mijn tablet speel kan ik helaas geen andere steden bezoeken om aldaar op "oude wonderen" 1 of enkele kennispunten te doneren. Dat kan ik dus op mijn laptop in het spel wel: in andere steden aan oude wonderen mijn kennispunten geven.... waarvoor ik dan t.z.t. weer kennispunten en...
  5. LeafErik

    Contact Support Diamanten verdwenen.

    Hallo, Vrijdagavond 7 juni spel afgesloten in de veronderstelling dat ik nog ca. 7000 diamanten had, Vanmorgen 8 juni is mijn aantal diamanten negatief, in rood genoteerd -8116. Zo een dure aankoop heb ik beslist niet gedaan, bovendien moet je meestal meteen diamanten bijkopen. Raadselachtige fout.
Bovenaan