• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Andante

    Elvenar geïnfecteerd?

    Ik kom het spel niet meer in. Volgens mijn virusscanner is Elvenar geïnfecteerd.
  2. Andante

    Kerstwens voor degenen die het moeilijk hebben

    If Christmas is hard, If you’ve lost someone dear. Just look in your heart, And you’ll know they’re still here. The star in the sky, The light falling snow. The robin outside, It seems like they know. If this is a time, When you’re struggling through. Just do what you can, For what matters, is...
  3. Andante

    The Shannara Nobles zoekt spelers

    Nog instappen voor het Broederschapsavontuur begint? Het kan bij ons: The Shannara Nobles. (Voor de actieve forumlezers: inderdaad, een nieuwe naam.) Wij zijn een broederschap waar succes in het toernooi en de toren belangrijk zijn. Met de nieuwe naam willen we benadrukken dat respect...
  4. Andante

    ⚔ King's Landing ⚔ zoekt spelers

    Het lijkt misschien zo dat we een voltallige broederschap hebben met 25 leden, maar een van onze leden is inactief en een heeft te kennen gegeven te willen stoppen, dus...: Wil jij gebruik maken van de voordelen van een actieve Broederschap? Of wil je misschien overstappen omdat je in een...
  5. Andante

    ⚔ King's Landing ⚔ zoekt spelers

    Wil jij gebruik maken van de voordelen van een actieve Broederschap? Of wil je misschien overstappen omdat je in een inactieve Broederschap zit? Vind je het leuk om mee te doen met de toernooien en iedere week een blauwdruk te verdienen, zodat je je magische gebouwen kunt upgraden? Ben je ook zo...
  6. Andante

    Black friday

    Bedankt voor het leuke cadeautje! :)
  7. Andante

    Cadeautje

    Bedankt voor het cadeautje, Innogames - leuk gedaan weer :)
  8. Andante

    Heavens Gate heeft plaats

    Er zijn plaatsen beschikbaar in onze broederschap. We vragen regelmatige burenhulp (krijg je van ons ook) en deelname aan toernooien en bsa. Het is geen ramp als je eens niet mee kunt doen, maar het is fijn als je dat dan meldt. Meedoen aan het toernooi met 30 puntjes is geen optie want we...
  9. Andante

    Heavens Gate heeft plaats

    We hebben weer een plaatsje vrij. We houden van meedoen aan de toernooien en aan het bsa. Burenhulp is vanzelfsprekend. Als je een beginner bent, staan we je met raad en daad bij. Solliciteer of stuur een mailtje naar Annevries of Andante Als je snel bent, kan je meedoen met het...
  10. Andante

    Heavens Gate heeft plaats

    Wil jij gebruik maken van de voordelen van een actieve Broederschap? Vind je het leuk om mee te doen met de toernooien en zo nu en dan uit de band te springen om een blauwdruk te verdienen (10-kisten in het toernooi)? Ben je ook zo dol op de Broederschapsavonturen? Wil je met raad en daad...
  11. Andante

    Gefeliciteerd

    Gefeliciteerd Elvenar, met jullie 4e verjaardag. En bedankt voor het leuke cadeautje! :)
  12. Andante

    Heavens Gate heeft plaats

    Wil jij gebruik maken van de voordelen van een actieve Broederschap? Vind je het leuk om mee te doen met de toernooien en zo nu en dan uit de band te springen om een blauwdruk te verdienen (10-kisten in het toernooi)? Ben je ook zo dol op de Broederschapsavonturen? Wil je met raad en daad...
  13. Andante

    Heavens Gate heeft plaats

    Wil jij gebruik maken van de voordelen van een actieve Broederschap? Vind je het leuk om mee te doen met de toernooien en zo nu en dan uit de band te springen om een blauwdruk te verdienen (10-kisten in het toernooi)? Ben je ook zo dol op de Broederschapsavonturen? Wil je met raad en daad...
  14. Andante

    Opgelost Zwart scherm

    Goedemorgen, Zowel in Chrome als in Firefox krijg ik een zwart scherm als ik naar de wereldbol wil. Bovendien laadt het programma niet door als ik naar de onderzoeken wil. Groetjes, Andante
Bovenaan