• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. TurokRider2

    Opgelost Geen waarschuwing bij gebruik diamanten, ondanks instelling (Constructen-hoofdstuk)

    Ik heb de waarschuwing voor gebruik van diamanten aanstaan maar toch kwam bij het produceren van "C259-h 'Herder'" terwijl ik geen "C001-f Basis" had, geen waarschuwing en werden er onmiddellijk diamanten afgeschreven. Ik weet niet of hetzelfde gebeurt bij de andere constructietypes. Deze bug...
  2. TurokRider2

    Browser: "Flash altijd toestaan in Chrome" werkt niet meer?

    Sinds de nieuwe versie van Chrome ( 69.0.3497.100 ~ sep 2018) kan ik niet meer aanzetten dat Elvenar altijd flash mag gebruiken maar moet ik elke keer "toestaan" drukken... irritant. Meer mensen last van? Is er een work-around / hack bekend ?
  3. TurokRider2

    Op zoek naar een (eenmalige) blauwdruk

    EDIT: Onderstaand is niet meer van toepassing ! Ik ben de Aartsmagier en tevens hoogste speler van een goedlopende en gezellige BS maar we redden het nooit om tot het einde van een toernooi te komen en een blauwdruk te verdienen. Is er misschien een BS die wel altijd het einde haalt, en voor...
  4. TurokRider2

    Broederschapstoernooi: wat is de cyclus van de soorten relikwie toernooien?

    Wat is de volgorde van de toernooicyclus (marmer, hout, staal, kristal etc) en welke mogen we vanavond verwachten? Vorige week was, dacht ik, elixer, dus vandaag toverstof?
  5. TurokRider2

    Camorra zoekt spelers

    We zijn een ervaren, rustige groep, waarbij iedereen gewoon zijn ding doet en relaxed speelt. Op dit moment staan we 146ste in de ranking. We geven elkaar burenhulp en handelen, en iedereen probeert naar zijn kunnen en zin mee te doen aan de wekelijkse toernooien. Onze scores liggen tussen de...
  6. TurokRider2

    Geen bug Na herplaatsen van "naalden van de storm" wordt kazarne niet sneller

    Spelversie: v1.38.2-(d62342eb0) (2017-09-13 14:19) Spelwereld: Arendyll Browser + versie: Edge + firefox Flash Speler versie: 27 Besturingssysteem: windows 10 Schermresolutie: 1920x1080 Spelersnaam: turokrider Mensen of Elfen: Elfen Reproduceerbaarheid: 5/5 Huidige Situatie: Kazerne level 16...
  7. TurokRider2

    <onvoldoende bespreking> Tonen grootte van een gebouw

    Ik zou graag altijd de grootte van een gebouw willen zien op de eerste pagina. Dat zou makkelijk zijn met herindelen van de stad. Met name cultuur-gebouwen is het altijd maar gissen hoe groot ze zijn, maar ook gebouwen die niet meer te uit te breiden zijn, mist deze info.
Bovenaan