• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Op zoek naar een (eenmalige) blauwdruk

EDIT: Onderstaand is niet meer van toepassing !


Ik ben de Aartsmagier en tevens hoogste speler van een goedlopende en gezellige BS maar we redden het nooit om tot het einde van een toernooi te komen en een blauwdruk te verdienen.
Is er misschien een BS die wel altijd het einde haalt, en voor 1 week een plekje heeft zodat ik tijdelijk kan inspringen en een blauwdruk kan verdienen ?
Ik ben dus zeker niet op zoek naar een permanente plek.

Ik bied, voor 1 week/toernooi:
Fanatieke speler, 263K punten, aan het einde van Elementalen .
Bonus : Marmer / Kristal / Edelsteen / Platina maar flinke voorraden van de rest.
Elke dag burenhulp.
Minimaal 3000 punten in het toernooi, meer in overleg.
(On-)eerlijke handel met kleine spelers zodat (ook) zij makkelijk verder komen in het toernooi.

Bij succes, herhaling, maar nooit permanent.
 
Laatst bewerkt:
Hoi TurokRider,

We wilden spelers uitnodigen die normaal geen kans maakten op een blauwdruk afgelopen vakantie maar itt. de afgelopen jaar waar er soms 6 tegelijkertijd op vakantie waren bleek er dit jaar bijna niemand op vakantie te gaan (zonder te kunnen toernooien) en is het daarom niet doorgegaan.

Mocht er binnenkort iemand zich melden dat die een weekje MIA is, dan ben je van harte welkom om een weekje mee kistjes weg te rammen.

Stuur maar een PM als je intresse hebt.

mvg.
-CW
 
Hoi @turokrider