• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. TurokRider2

    Feedback Broederschapsavontuur

    Bij mij wel...
  2. TurokRider2

    Feedback Broederschapsavontuur

    De nieuwe manier van BSA is geweldig !! Zo is het (wel) leuk.
  3. TurokRider2

    Feedback spelupdate 1.83

    Top update van de app! kudos Wensenlijst: toevoegen van mail en mogelijk maken dat KPs aan andere oude wonderen kunnen worden toegevoegd. Dan hoef ik nooit meer naar de browser
  4. TurokRider2

    Opgelost Geen waarschuwing bij gebruik diamanten, ondanks instelling (Constructen-hoofdstuk)

    Support aanvraag aangemaakt, en de diamanten zijn teruggestort. Topservice van Innogames !
  5. TurokRider2

    Opgelost Geen waarschuwing bij gebruik diamanten, ondanks instelling (Constructen-hoofdstuk)

    Ik heb de waarschuwing voor gebruik van diamanten aanstaan maar toch kwam bij het produceren van "C259-h 'Herder'" terwijl ik geen "C001-f Basis" had, geen waarschuwing en werden er onmiddellijk diamanten afgeschreven. Ik weet niet of hetzelfde gebeurt bij de andere constructietypes. Deze bug...
  6. TurokRider2

    Feedback Handwerken

    Als een "handwerk" klaarkomt terwijl je kijkt (jeesh dat klinkt wel heel fout...) dan krijg je niet de knop "verzamelen". Pas als je de magisch academie sluit en weer opent, komt de knop. (in de browser, in de app weet ik het niet). Verder een hele leuke uitbreiding ! complimenten Inno !
  7. TurokRider2

    Feedback HTML5

    Ik draai nu al een weekje op HTML5 en het bevalt prima. Ik merk geen verschil (meer).
  8. TurokRider2

    Feedback HTML5

    Voordeel : in HTML5-mode draait Elvenar weer in mijn Firefox. In flash stopte hij altijd halverwege met laden. Nadelen: De HTML5-versie neemt, in elke browser, enorme hoeveelheden geheugen in, NOG meer dan de flash-versie. Bovendien en dat is een groter probleem, het gebruikte geheugen loopt...
  9. TurokRider2

    Gastvolk

    De correcte term zou eigenlijk "soort" moeten zijn, biologisch gezien dan. In fantasy is het over het algemeen gebruikelijk dat mensen, elven, dwergen etc nakomelingen kunnen krijgen (die vruchtbaar zijn) wat de biologische definitie is van "Soort". Maar, zoals gezegd, is "ras" inderdaad de...
  10. TurokRider2

    plaatsing set

    Ik heb mijn post verwijderd. Ik dacht dat het werkte, maar dat is niet zo :(
  11. TurokRider2

    Gebouwen: hoeveel woongebouwen kan ik het beste neerzetten?

    Om te beginnen, gooi die hout, toverstof en edelstenen fabrieken weg. Ik zie even geen zijde staan, maar als je die hebt moet die ook weg. Staal en boekrollen moet je laten staan aangezien dat je spirituele bonussen zijn. Elke andere fabriek (dan die van je bonussen) is echt hopeloos...
  12. TurokRider2

    Browser: "Flash altijd toestaan in Chrome" werkt niet meer?

    Ja en dat "weer opnieuw toestemming geven" kan je dus verhelpen via chrome://flags Zie boven
  13. TurokRider2

    Browser: "Flash altijd toestaan in Chrome" werkt niet meer?

    Zo kan je Flash altijd activeren in Chrome: Type chrome://flags in de adresbalk, gevolgd door enter Zoek "Enable Ephemeral Flash Permissions" en zet deze op disable Type dan chrome://settings/content in the adresbalk, gevolgd door enter Zoek hoofdstukje Flash. Klik deze open. Zorg dat "eerst...
  14. TurokRider2

    Browser: "Flash altijd toestaan in Chrome" werkt niet meer?

    Oeps, iets verder gezocht dan mijn neus lang is: Als je naar chrome://flags/ gaat, dan zie je daar "Enable Ephemeral Flash Permissions" . Als je deze op disabled zet, dan onthoudt hij weer dat Elvenar altijd flash mag gebruiken.
  15. TurokRider2

    Browser: "Flash altijd toestaan in Chrome" werkt niet meer?

    Sinds de nieuwe versie van Chrome ( 69.0.3497.100 ~ sep 2018) kan ik niet meer aanzetten dat Elvenar altijd flash mag gebruiken maar moet ik elke keer "toestaan" drukken... irritant. Meer mensen last van? Is er een work-around / hack bekend ?
  16. TurokRider2

    Op zoek naar een (eenmalige) blauwdruk

    Beste Bs'en Ik heb inmiddels diverse aanbiedingen. Bedankt !
  17. TurokRider2

    Op zoek naar een (eenmalige) blauwdruk

    EDIT: Onderstaand is niet meer van toepassing ! Ik ben de Aartsmagier en tevens hoogste speler van een goedlopende en gezellige BS maar we redden het nooit om tot het einde van een toernooi te komen en een blauwdruk te verdienen. Is er misschien een BS die wel altijd het einde haalt, en voor...
  18. TurokRider2

    Feedback op de Elementalen.

    Misschien off-topic en waarschijnlijk allang bekend, maar in de app worden de spirituele goederen niet getoond als je op het kistje drukt. In het stadhuis worden ze wel getoond, maar daar worden dan weer niet de "nederzetting goederen" getoond. Ander punt, in de wiki zijn de levels van de...
  19. TurokRider2

    Feedback de Feniks cultus

    Zojuist hoofdprijs 3 binnen gehengeld (zonder diamanten). Het is dus mogelijk.
Bovenaan