• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. ratko

    Nieuw Bezoek Hobbykamer

    ik zie dat je 10% extra krijgt . heb dit nog gezien en er zijn er die 20% extra krijgen . waarom is dat verschil ??? en ja ik heb met de hobbykamer al extra kp gehad bij de onderzoeken 4x ipv van 3x
  2. ratko

    Ons forum moet blijven

    +1
  3. ratko

    Discord

    bug of geen bug het is niet niet fijn daar . op discord.. vraag me af wat er mis is met een forum (ons forum) daar is zoveel tijd in gestoken en is al van in het begin onze weg naar hulp en info . vind het op discord niet helemaal duidelijk +je bent al verplicht om engels te kunnen want de...
  4. ratko

    Geen bug Kan aankondiging niet lezen

    bug of geen bug het is niet niet fijn daar . op discord.. vraag me af wat er mis is met een forum (ons forum) daar is zoveel tijd in gestoken en is al van in het begin onze weg naar hulp en info . vind het op discord niet helemaal duidelijk +je bent al verplicht om engels te kunnen want de...
  5. ratko

    kan opdracht niet voltooien

    ben zeer zeker dat het dagopdracht is
  6. ratko

    kan opdracht niet voltooien

    hello , heb bij de seizoenspas een opdracht die ik niet meer kan voltooien . de opdracht luid : voltooi elvariaansespelen opdracht . deze was vanmorgen al voltooid voor de seizoenspas werd toegevoegd. ben aan de dagopdrachten en kan op deze manier niet verder
  7. ratko

    Elvenar's 8e verjaardag: Inzendingen

    magische academie , ben vooral blij met de hulp die je daar kan maken
  8. ratko

    Feedback: Mama Juul's Fusiefeestmaal

    welke bestellingen kan je het best maken , die kleintjes van 1 en 2 sterren of de grootste van 4 sterren ??? vind dat ze veel ingredienten slikken . hebben blijkbaar ook last van de prijsschommelingen in de winkels :rolleyes:
  9. ratko

    Vrede ook in ELvenar

    mensen zouden beter eerst voor eigen deur vegen in plaats van bij een ander :(:(
  10. ratko

    Leeftijd?

    samengesteld in '67 en compleet gevonden in '68 :p
  11. ratko

    Inzendingen - Elvenar Recepten Wedstrijd!

    van harte gefeliciteerd aan de winnaars
  12. ratko

    servers down?

    we kunnen weer en nee niet verslaafd hoor :po_O
  13. ratko

    servers down?

    hier ook geen verbinding
  14. ratko

    Verjaardag?

    proficiat met je verjaardag
  15. ratko

    Feedback spelupdate 1.141

    kan om plaats te maken zijn , kunnen pictogrammen bijkomen in de toekomst:rolleyes:
  16. ratko

    Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    dan wacht ik in de toekomst tot de laatste dag om al mijn punten op te maken en haal ik op die manier wel de hoogste ranking om zo het laatste artifact alsnog te kunnen bekomen . wa ne flauwe kul is da zeg ik heb nog niet al te vlug negatieve kritiek geuit maar deze keer is het erover voor mij...
  17. ratko

    Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    klopt het dat je teruggedrongen word in de vooruitgang van de competitie , ik krijg die indruk . heb het niet echt nagezien maar met een ander acc. sta ik terug op amateur terwijl ik met al mijn acc. op brons stond daar ben ik wel zeker van......... nog iemand deze ervaring
  18. ratko

    We verdelen 3000 diamanten! - Discussie

    zou graag nog eens een forumwedstrijd willen doen
  19. ratko

    We verdelen 3000 diamanten! - Inzendingen

    nog steeds gek van het spel :p
  20. ratko

    Kerst 2020

Bovenaan