• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Sandelf

    Extra beveiliging tegen verwijderen Oud Wonder

    Zojuist verkocht ik een aantal kleine gebouwtjes die hun productiekracht waren verloren... Heel verschrikkelijk dat ik daarmee ook per ongeluk mijn Bloeiend Handelaarsgilde level 31 heb verwijderd. Aan support gevraagd of ze hem terug willen zetten. Ik schijn niet de eerste te zijn die dit...
  2. Sandelf

    The Elders - Top 10 BS zonder verplichtingen

    ♣ Er is een plaats vrij, aanmelden graag per mail ♣ Welkom bij The Elders, We zijn een broederschap zonder verplichtingen, voor spelers vanaf het twee-na-laatste hoofdstuk. Elders zijn ervaren en wijs en zijn vriendelijk en tolerant naar elkaar. We spelen voor ons aller plezier en gezelligheid...
  3. Sandelf

    ♣ The Elders ♣

    ♣ We hebben plaats – dus meld je aan! ♣ Welkom bij The Elders, We zijn een broederschap zonder verplichtingen, voor spelers vanaf het twee-na-laatste hoofdstuk. Elders zijn ervaren en wijs en zijn vriendelijk en tolerant naar elkaar. We spelen voor ons aller plezier en gezelligheid binnen de...
  4. Sandelf

    ♦ Artanis zoekt Aartsmagiër ♦

    ♦ Ben jij die flinke speler die zin en tijd heeft om onze relaxte top 10 BS te leiden? Neem dan contact op met Sandelf! ♦ Welkom bij Artanis! Je bent aanbeland bij een gemoedelijke broederschap van samen sterk...
  5. Sandelf

    ♦ Artanis ♦ heeft plaats!

    Hoi hoi! Wij hebben weer een plekje vrij :) Artanis is een top 10 broederschap voor rustig actieve spelers. De enige eis we stellen is het verlenen van zo'n 5 keer per week burenhulp, een kleine moeite van 2 minuten met de app! Verder doen we op vrijwillige basis aan Oude Wonderen-KP-ruil, aan...
  6. Sandelf

    Relaxte Broederschap White Knights heeft plaatsen vrij

    Hallo allemaal, Weer eens wat anders! :) Wij zoeken leden die zich graag bij een broederschap aansluiten, maar niet heel fanatiek willen of kunnen spelen. Bij ons is burenhulp niet verplicht, maar wel welkom en wordt ook gegeven. Lekker spelen in je eigen tempo maar toch samen met anderen. De...
  7. Sandelf

    Artanis heeft weer plaats!

    Hallo allemaal, Artanis heeft een plaats vrij! :) Heb jij zin om je aan te sluiten bij een heel gemoedelijke top 15 BS en heb je tenminste zo'n 225.000 punten? Wat minder mag eventueel als je lekker fanatiek bezig bent en zichtbaar flink groeit :cool: Wij verlenen elkaar zo'n 5 keer per week...
  8. Sandelf

    Is er een BS alleen voor handel?

    Hallo allen, Is er ergens een bs die alleen voor meer mogelijkheden tot handel is opgericht? Dus waar burenhulp echt niet hoeft? Ik produceer hout, zijde en toverstof... Ik ben benieuwd! En Ratko bedankt omdat je me op het idee hebt gebracht :) Groetjes, Hommelf aka Sandelf
  9. Sandelf

    Tijdelijk BS gezocht voor ruilhandel

    Hallo allemaal, Is er een bs die mij uit de brand kan helpen? Ik produceer toverstof en heb dringend edelstenen nodig, maar in mijn provincies is er duidelijk geen overschot van laatst genoemd product. Hebben jullie een tijdelijk plekje vrij en genoeg edelstenen om met mij een 50K deal te...
  10. Sandelf

    Artanis zoekt....

    Hallo! Ja jij daar! Artanis is op zoek naar jou! We zijn een broederschap in gemoedelijke sfeer, van mensen en elven, en hebben steden mét - en steden zónder leger. Sinds vandaag 26 juni 2016 kijken we weer uit naar nieuwe leden. We zoeken actieve spelers die zo'n 5 maal per week online zijn...
Bovenaan