• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: zwarte vrijdag.

DeletedUser239

Guest
Gisteren wel reclame-mail gehad (heb term spam terug ingeslikt) dat we vandaag vanaf 10u15 "allerlei waardevolle aanbiedingen voor het oprapen!" gingen vinden.

Het is 10u17, ben net maar eens uitgelogd en weer ingelogd en het is noppes, nada, nougatbollen ?
 

DeletedUser239

Guest
Misschien is er wintertijdverwarring en start het om 11u15 en dat is binnen 11 minuten ... spannend he :) :) :)
 

DeletedUser1731

Guest
Gisteren wel reclame-mail gehad (heb term spam terug ingeslikt) dat we vandaag vanaf 10u15 "allerlei waardevolle aanbiedingen voor het oprapen!" gingen vinden.

Het is 10u17, ben net maar eens uitgelogd en weer ingelogd en het is noppes, nada, nougatbollen ?
Er staat idd elke 3 uur nieuwe aanbiedingen, maar ben al vanaf half 8 ingelogd, en nog geen enkele aanbieding gehad
 
op EN2 heb ik wel een aanbieding gekregen iets na 10, dus volgens mij ligt het niet aan het winteruur.
misschien hebben ze nog een bugje ontdekt op EN en willen ze dat nog snel corrigeren voor de aanbiedingen overal beginnen.
 

DeletedUser1570

Guest
op EN2 heb ik wel een aanbieding gekregen iets na 10, dus volgens mij ligt het niet aan het winteruur.
misschien hebben ze nog een bugje ontdekt op EN en willen ze dat nog snel corrigeren voor de aanbiedingen overal beginnen.

Ging die aanbieding over diamanten?
 

DeletedUser239

Guest
Die aanbieding zou geweest zijn: koop diamanten en je krijgt er KP bovenop als bonus.
 

DeletedUser

Guest
2017-11-24_124851.jpg

Dit begint nu toch echt wel een lachertje te worden. :( Of is het een nieuw sprookje ? :rolleyes:
En natuurlijk geen enkele reactie vanuit Inno. :oops:
 

DeletedUser

Guest
Wat is hier nu zo "Black Friday" aan ? :confused: Krijg deze aanbieding elke maand wel een keer. o_O

2017-11-24_130036.jpg
 

DeletedUser

Guest
Black friday?? Dit stelt helemaas niks voor. Ik wacht nog liever op de aanbieding van 100% gratis diamanten die zo heel af en toe voorbij komt
Die 100% aanbieding is wat mij betreft ook een normale aanbieding, ook al krijg ik die tot nu toe alleen op mijn kleine accountjes.
Black Friday zou iets van 200% moeten zijn dan. :rolleyes:
 

DeletedUser2278

Guest
Gaan we die reclamevenstertjes nu iedere keer krijgen als je even naar de tech tree of de wereldkaart kijkt?
Ik vind ze bij het inloggen al vervelend, maar elke keer als je even burenhulp verleent weer zo'n reclame-popup, dat wordt toch echt bijzonder irritant.
 

DeletedUser

Guest
Gaan we die reclamevenstertjes nu iedere keer krijgen als je even naar de tech tree of de wereldkaart kijkt?
Ik vind ze bij het inloggen al vervelend, maar elke keer als je even burenhulp verleent weer zo'n reclame-popup, dat wordt toch echt bijzonder irritant.
Known bug. :p

Lijkt er trouwens op dat de aanbieding iedere 45 minuten of zo beter wordt.
upload_2017-11-24_13-59-6.png


Dan wacht ik wel totdat die bij stap 4 is...
 

DeletedUser

Guest
Elke 3 uur nieuwe aanbiedingen

Vanaf 24 november 10:15 uur zijn er de hele dag om de 3 uur nieuwe aanbiedingen, dus kom regelmatig terug om de nieuwste aanbieding te bekijken!
Alweer afgelopen ??? Zie tenminste geen nieuwe aanbieding. :(
 

DeletedUser

Guest
Inno snapt het concept "Black Friday" denk ik niet. :( Is een zwarte dag wat "aanbiedingen" betreft, toont maar weer eens aan hoe greedy Inno is. :coin::coin::coin::coin::coin:

Had liever gezien dat je ingame magische gebouwen of uitbreidingen goedkoper met dia's kan kopen.

Je zou maar op je mobiel spelen
1.jpg


in plaats van op PC/laptop
2.jpg


Wordt je toch flink belazerd. :mad:

Of had ik hier eigenlijk een bug rapport van moeten maken. o_O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1716

Guest
net 4e aanbieding binnen, helaas ook niet de moeite, dus hebben ze niets verdiend aan mij, jammer, ze hadden hier echt wel kunnen scoren
 
Bovenaan