• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Wulfila2

  1. Wulfila2

    Koninklijke restauratie

    Je kan ze winnen in het toernooi. Er zijn nog enkele andere mogelijkheden die soms langskomen, maar het toernooi is de belangrijkste bron.
  2. Wulfila2

    Start Lente event

    ik heb hem ook gehad
  3. Wulfila2

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Dank voor de info Aeva. In het plussen en minnen document: wat bedoelt Mykan met "SS"?
  4. Wulfila2

    Plek voor 5!

    Er is weer plek. Deze keer voor 1, 2 tot 3 spelers. Kom erbij; wij helpen jou en jij helpt ons. Samen komen we verder.
  5. Wulfila2

    Ons forum moet blijven

    en toen werd het steeds stiller en stiller ....
  6. Wulfila2

    Achtergronden

    Dank Frank, Waar kan ik het tips kanaal vinden. Bij het volgen van de link kom ik op de 'start' pagina.
  7. Wulfila2

    Discord

    Duitse Fan forum ziet er prettig uit. Ik vind het beter, prettiger dan Discord.
  8. Wulfila2

    Ons forum moet blijven

    +1
  9. Wulfila2

    Vrede ook in ELvenar

    1, 2, 3 zoenen en een dikke knuffel
  10. Wulfila2

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    je kan prooi maken met de portaalspreuken.
  11. Wulfila2

    Is er al een goede uitleg te vinden over de ketel online?

    het bovenstaande gaat over het aantal rondjes met vijfpuntige ster (pentagram) moet doneren; eigenlijk is het geen doneren maar uitgeven. Sorry voor eventuele verwarring hierdoor. Een ander iets waar je het (ook?) over hebt is het doneren van spullen om de rondjes met pentagram te krijgen...
  12. Wulfila2

    Is er al een goede uitleg te vinden over de ketel online?

    Het verschil komt niet door het hoofdstuk. Het verschil (lees dat je meer nodigt hebt) komt doordat je hetzelfde item al vaker verhoogt hebt; bijvoorbeeld je horde-opstand kost je veel (6626) omdat je die van 45 naar 46 wilt verhogen, en je magische belastingverhoging van 1 naar 2 kost je weinig...
  13. Wulfila2

    Is er al een goede uitleg te vinden over de ketel online?

    Mijn ervaring, beleving is dat de ketel een soort stortplaats is voor spullen die je over hebt (lees: te veel). En voor wat het oplevert amper tot niet de moeite waard is. Ik heb het enkele weken gebruikt, en gebruik de ketel nu al tijden niet meer. Dat niet gebruiken bevalt me prima. Wanneer...
  14. Wulfila2

    Plek voor 5!

    We zitten vol. Niettemin: wanneer je belangstelling hebt kan je me altijd een spel-interne-mail sturen. Dan maak ik van je belangstelling een aantekening zodat ik je een berichtje kan sturen wanneer er weer plek vrij komt.
  15. Wulfila2

    vast gelopen

    Gebruik de goederen om een fabriek te bouwen of iets anders te maken waar je die goederen voor nodig hebt. Als het goed is komt er dan weer ruimte beschikbaar in je opslag. Of als je op een of andere manier helemaal klem zit, misschien een ticket naar support. Met de vraag: goederen uit opslag...
Bovenaan