• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Topsecret

  1. event missiebalk verdwenen zonder geinnd te hebben

    De balk met eventmissies is na afronden van de laatste dagmissie ineens verdwenen zonder dat er prijzen geinnd zin, ook de put niet. Opnieuw inloggen werkt niet, andere browser geen resultaat en ook in de app is alles verdwenen/
  2. Feedback: Seizoen van dromen

    Wat een genie hebben ze bij inno in dienst zeg, 'als je de seizoenspas voor 3k dia's koopt, krijg je er via de beloningen van ons 800 terug!' Of zijn deze als compensatie voor de prijzen die je er ipv mist bedoeld? *-) Hoe dan ook, geniaal bedacht! Misschien willen jullie nog meer water om naar...
  3. In onderzoek h20 missie 29

    Sorry, ben die missie inmiddels voorbij... Maar nr 56 (volgens de lijst van yulia hier op t forum) heeft ook een gedeelte niet vertaald, zie bijlage
  4. In onderzoek h20 missie 29

    Missie 29 (maak een handelsovereenkomst) is in het spel niet vertaald.
  5. Feedback Uitdagingen

    was er een uitdaging?
  6. Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    en niet eens vanwege de goederen denk ik....iemand die missies gewoon volgt, daarnaast gewoon werkt of naar school gaat en niet tussentijds nog ff inlogt om t eea aan te zetten die zal nog niet gek lang klaar zijn met h19. Ken er iig meer dan een enkeling die direct of vrijwel direct aan 19...
  7. Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    ik klaag wel hoor, vind 6 maanden ertussen lang zat ;) Ok 7 dan voor als t tegen zit :p Maar goed, vanwege een paar toch tijdvretende veranderingen is t ze voor deze ronde vergeven :p
  8. zomertijd vs starttijd toren/toernooi

    Dat klopt, maar dat was ergens in het verleden niet zo meen ik ook net als Billie-Willie. Geen idee wanneer dat veranderd is.,
  9. zomertijd vs starttijd toren/toernooi

    vergis me trouwens, toernooi was idd eerder 19.00u , nu dus ook weer. Ben dan wel benieuwd of de toren volgende week volgt.
  10. zomertijd vs starttijd toren/toernooi

    Ik merk net dat de toernooitijd een uur vervroegd is naar 19.00u ipv 20.00u. In de wintertijd stond begin toernooi op 20.00u en vorige week begon die met de nieuwe zomertijd ook gewoon om 20.00u. Nu is die dus vervroegd en de toren is niet vervroegd,,, deze begon zondag wederom om 17.00u ipv...
  11. servers down?

    hier lijkt t nu opgelost.
  12. servers down?

    Spelservers lijken ineens down. Melden via support lukt ook niet, wachtwoord wordt niet herkend.. Meer mensen die hier last van hebben?
  13. Architect plattegrond werkt niet

    Had ook problemen met architect. Linkjes wilde niet laden ook. Heb de complete browsergegevens gewist en toen was t opgelost.
  14. Extra beveiliging tegen verwijderen Oud Wonder

    Op de app ook? Het is niet de eerste keer dat ik hoor dat iemand perongeluk iets verkoopt en dit lijkt steeds via de appversie te gebeuren. Zelf bouw en sloop ik enkel vanuit browser.
  15. Feedback spelupdate 1.148

    Net nog een keer gerefresht. het bh-tabje is nu ook te voorschijn :)
Bovenaan