• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Tinkerbells

  1. Tinkerbells

    Let Life Live heeft 1 plek voor een actieve toren en toernooi speler

    we hebben nog steeds 2 plekjes over :)
  2. Tinkerbells

    Let Life Live heeft 1 plek voor een actieve toren en toernooi speler

    Hi, We hebben nog 2 plekjes over in onze broederschap. graag heten we je welkom . Gewoon even mailen naar Tinkerbells tot gauw, Tink
  3. Tinkerbells

    Ons forum moet blijven

    Tinkerbells
  4. Tinkerbells

    Let Life Live heeft 1 plek voor een actieve toren en toernooi speler

    Hi, ook wij hebben een plekje over in onze broederschap. Kort gezegd: gouden zonnetje schijnt hier wekelijks en toernooi minimaal 1000 puntjes. Maar wat nog leuker is …we hebben een warme gezellige broederschap met een knapperig haardvuurtje. Heb je interesse lees onze welkomsttekst en hopelijk...
  5. Tinkerbells

    Discord

    Gevonden…er zaten filters …vreemd zelf nergens aan gezeten … :rolleyes: :oops:
  6. Tinkerbells

    Discord

    Goedemorgen, ik ben helemaal niet bekend mee ben en bereid om Discord te proberen. Wel even een vraagje voor @DonFrank : Gisteren een oproep gedaan bij broederschap zoekt spelers maar nu kan ik niets meer terug vinden. Niets veranderd aan filters of dergelijke…is er iets weggehaald? Wel vind...
  7. Tinkerbells

    Achtergronden

    Top!! Een applaus voor de mensen die zo mooi weer weten te verzinnen en maken
  8. Tinkerbells

    Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    Plus je krijgt bij elk event extra unurium bij event element wat je vindt ( dit event sleutels).
  9. Tinkerbells

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    Veel spelplezier met het nieuwe hoofdstuk . Zet hem op en ik hoor graag alle tips voor later. :D
  10. Tinkerbells

    Let Life Live heeft weer 1 plek voor een actieve toren en toernooi speler.

    Als je op tijd bent kan je gelijk de toren meespelen ;)
  11. Tinkerbells

    Let Life Live heeft weer 1 plek voor een actieve toren en toernooi speler.

    Hi, We hebben weer een plekje over voor een speler die het leuk vind om toren tot in de top te spelen. Tevens hanteren we ook een minimum van 1000 punten per toernooi. Wat hebben wij dan ook voor jou te bieden: - hoop gezelligheid op de chat waar ook wat nuttige vragen gesteld worden en...
  12. Tinkerbells

    Toren overzicht na afloop

    Tevens mis ik ook op de I pad de namen in de blauwe balk zodat ik voor die tijd niet monitoren
  13. Tinkerbells

    Toren overzicht na afloop

    Op de I pad is een overzicht van de afgelopen gestreden toernooi hoeveel punten iedereen heeft gedaan. Zelf vind ik dit heel fijn zodat ik dan kan monitoren of iemand hulp/advies nodig heb of andere acties kan ondernemen. Betreft de toren kan ik niet …zodra dit afgelopen is kan ik dit niet...
  14. Tinkerbells

    nieuw hoofdstuk

    Het wordt in ieder geval als een warm welkom ontvangen. ;) Wellicht wilt Inno het versnellen?
Bovenaan