• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door poppiep

  1. Peiling Zoekfilters in inventaris

    Een zoekfunctie voor oproepingen is al een hele tijd aanwezig op mobiel. Waarom nog steeds niet op pc/laptop?
  2. zoekfunctie in oproepbare gebouwen

    Ik weet niet op iedereen er last van heeft, maar ik zoek me vaak mottig in de oproepbare gebouwen. Zou fijn zijn als daar een zoekfunctie aanwezig zou zijn.
  3. Bannen bij ongepast gedrag/scheldpartijen binnen

    Heb dit ook al een paar keer meegemaakt. Het enige wat er opzit is de bs waar deze persoon vervolgens heengaat even waarschuwen. Uiteindelijk zal hij/zij nergens meer in een beetje goeie bs terechtkunnen.
  4. pelgrimmetje worden?

    Luid zingend en huppelend doen pelgrimmetjes aan alles mee in Winyandor, want dat vinden ze gewoon leuk. Ben je klein, dan helpen we je met groeien. Ben je groot, dan ehm tsja, vul zelf maar in…het mes snijdt aan 2 kanten van de medaille.. Ben jij zo’n levensluchtig pelgrimmetje, dan hoor je...
  5. verheven goederen ook op je tabblad bij handelsgebouw

    Alle goederen staan op het tabblad, behalve de verheven goederen. Je kunt wel zoeken naar de aangeboden goederen, maar dan moet je nu dus elke keer bovenin je scherm kijken wat je nodig hebt. Ook kan ik nergens zien wat de handelaar aan het verhandelen is. Lastig, want nu heb ik geen idee welke...
  6. opgespaarde perks

    Ah goed om te horen Bor! dus maar even afwachten dan..
  7. opgespaarde perks

    Wie weet waar of hoe je kan zien, hoeveel punten er opgeslagen zijn in toernooi/toren perks? ik weet wel hoeveel er in kunnen, maar niet hoeveel er daadwerkelijk gespaard zijn.
  8. Esterische spray

    Heb ik het nou goed begrepen dat je 2e verheven goed ( hoofdstuk 19) je standaardgoed + 2 is. In mijn geval zou dat dus Kristal ( bonusgoed) + 2 = Zijde worden?
  9. fok baby elementalen

    Een opdracht in het laatste hoofdstuk luid "fok 100 baby elementalen". Ben wel in voor een geintje, maar snap totaal niet wat er met deze opdracht bedoeld wordt. Iemand die het wel weet?
  10. Feedback hoofdstuk 18 - Teamgeest!

    Bedankt voor de tip Bor. Zal er later naar kijken. Ik hou nu de ruimte in mn stad even leeg vanwege aankomend BSA. Weet iemand trouwens de versie en wanneer BSA begint?
  11. Feedback hoofdstuk 18 - Teamgeest!

    hahahaa, zit al eeuwen in het begin, schiet totaal niet op. Klinkt bekend waarschijnlijk. Bedankt voor je advies Bor. En stoppen met de marmerfabriek, zat ik al over te denken. Kan ook nog niet goed overzien hoeveel je nodig hebt van de verheven goederen. Dus zet m alleen overdag aan. Kan de...
  12. Feedback hoofdstuk 18 - Teamgeest!

    ah! goeie tip! dank andante Alleen merk ik nu dat het per uur niet omhoog gaat. Das nou weer jammer....
  13. Feedback hoofdstuk 18 - Teamgeest!

    ik zit helemaal klem op unurium, niet aan te slepen. Iemand een suggestie?
  14. Handelaar Belasting heffen op winst transacties.

    Om toch scheef te kunnen handelen binnen een bs om kleine spelers te kunnen helpen, wordt nu vaak al het vragen via de chat toegepast. Er zou ook overwogen kunnen worden om scheve handel bijv. hooguit 1 uur op de handel te mogen zetten. Hierbij heb je dan nog steeds de mogelijkheid om scheef te...
Bovenaan