• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door PinkBunny

  1. Opdrachten herhaalbare opdrachten

    Vinden jullie het niet irritant om iedere 3 uur door die hele lijst herhaalbare opdrachten te klikken? Het kan zoveel makkelijker met een eenvoudige verandering ^^
  2. Opdrachten herhaalbare opdrachten

    hoi hoi suggestie: Bij de herhaalbare opdrachten de knop 'weigeren' te vervangen door een knop 'volgende opdracht'. motivatie: Dit hebben jullie al eens gedaan bij de broederschapsavonturen op de mobiele game en ik vond het zeer aangenaam om zoveel minder klikwerk te hebben. groetjes, Pinky
  3. PinkBunny

    hallo iedereen Ik ben vorig jaar ergens in de lente beginnen spelen ( weet niet meer precies wanneer). Op dit moment zit ik bij de boselfen, wat een hele verademing is van de orcs...amai zeg Ik ben gestart in een kleine broederschap maar door inactiviteit van een paar spelers, waaronder de...
  4. Beloning oude wonderen

    Zou je het overwegen dat we de beloning van te helpen bij oude wonderen krijgen wanneer we voor het eerst online komen? Nu is het op het moment dat het onderzoek is afgerond maar ik heb al heel veel kennispunten verloren daardoor. Oude wonderen dat juist compleet zijn wanneer ik voor een langere...
  5. Feedback release 1.45

    Ik heb vandaag om 1h snachts offline gegaan. Vandaag log ik om 11h30 terug in en zie ik dat ik 5 kennispunten gekregen had voor mee te helpen met een oud wonder. Helaas stonden mijn kennispunten nog altijd op 10. Een duidelijk voorbeeld dat op dit vlak er niets veranderd is
  6. Feedback release 1.45

    Krijg je dan voortaan de kennispunten beloningen als je voor het eerst online komt?
  7. Gebouwen: missende voorraden op werkplaatsen met spreuk.

    Hey, Ik had nog 5 uur over op mijn spreuk van magische voorraden terwijl ik een productie van 3 uur had gedaan. Ik logde 8 uur later in en ik had een hoeveelheid voorraden alsof ik geen spreuk zou gebruikt hebben.
  8. Gebouwen: missende voorraden op werkplaatsen met spreuk.

    hoi, Allereerst wil ik even zeggen dat ik dit in het forum van bugs wou zetten maar ik heb geen voldoende rechten om daar te posten. Het gaat om het volgende: Ik heb mijn werkplaatsen upgegrade met magische voorraden, ik had nog 5 uur tijd over op de relikwie en ik pakte een productie van 3...
Bovenaan