• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door PeeP

  1. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    vind de kosten om ow te uppen ronduit belachelijk waar haal je al die fragmenten vandaan???? speel toren elke week max en gemiddeld een 7k toernooi waarom niet gewoon met normale goederen... a het is weer eens een geldkwestie geworden uiteraard Inno goederen zijn er genoeg nu vreeren we gewoon...
  2. Aankomende OW veranderingen desastreus?

    dank Aeva voor het posten hier ik zie het wel heiligdom naar 35 oki had eigenlijk meer gehoopt dat er een betere balancering in klassemntspunten was gekomen omdat die wapenkamers nu gewoon weg veels te veel punten waard zijn ach ja we zien het wel
  3. Vrede ook in ELvenar

    gelijkwaardigheid en in respect naar elkaar toe een woord en een weerwoord het is een spel, waar je een vlucht uit de werkelijkheid kan doen (niet iedereen zweeft, maar het is af en toe heerlijk om te kunnen dromen) een discussie moet mogelijk zijn, maar wel op een nette en leuke manier sterkte PeeP
  4. Ons forum moet blijven

    PeeP
  5. Discord

    het is toch belachelijk dat spelaankondigingen op een platform van een chatserver gedaan gaan worden ingame aankondiging is weer zo'n droeve link naar discord wat ik dus nooit ga gebruiken elk alternatief is beter dan discord
  6. Discord

    In ieder geval 3 stoppers in onze bs, heb ik mezelf nog niet eens bijgeteld inno waarom maak je je eigen spel kapot??
  7. Discord

    Mij zijn ze kwijt als betalende speler, heb de kas aardig gespekt. Ik hik er tegen aan om helemaal te stoppen door mijn spelvrienden. Ik wil ook niet wegrennen en de boel netjes achterlaten voor de bs. Op dit moment is de kans dat ik helemaal stop met elvenar 95%. En dan is discord en...
  8. Discord

    je kan er volledig van uit gaan dat op het moment dat je zo stom bent om een discord account bij inno aan te maken je doet gegooid gaat worden met advertenties, al die data is gewoon verkoopbaar dus tuurlijk doen ze dat
  9. Discord

    ik had beslist beter van je verwacht don frank ga gewoon door met dat forum en kondig daar dingen aan dicord werkt nergens en dat zal dus ook niet voor elvenar werken ga inderdaad zo door en ik kap er definitief mee sinds de toernooi aanpassingen vind ik er al eigenlijk geen zak meer aan en...
  10. Discord

    discorddaar doe ik uit principe niet aan is een veels te groot veiligeheids risico hoop niet dat inno zo dom is om de fora's te stoppen en daar dan maar een discord ding voor terug te zetten ik kijk wel uit dan heb ik helemaal geen inzage meer in mijn privacy lees advertentie meuk die ik ga...
  11. Is er al een goede uitleg te vinden over de ketel online?

    IK vind dat sponsoring van kleinere spelers die even daarom vragen op de chat binnen de eigen groep prima ; het is juist leuk om iemand even een xtra boost in goederen te kunnen geven het kan makkelijk dus waarom niet?
  12. Feedback: Waterpracht-evenement

    dat is nu juist het probleem; door dit soort dingen al opeens in opdrachten te gaan stoppen proberen ze een superslecht spel onderdeel maar te blijven doorduwen welke fatsoenlijke spelmaker kan nu beweren dat het goed in het spel geimplementeerd is als je een excelsheet buiten het spel nodig...
  13. Feedback: Waterpracht-evenement

    opdracht: produceer hoeveelheid voorraden === doneer aan magische academie of verken provincie ==== trieste opdracht probeer ze nu ook al op deze manier die ketel te promoten ik wacht wel 90 uur voordat mijn verkenner klaar is... ik peins er niet over om iets te besteden aan ketel gaat dit...
  14. nieuw hoofdstuk

    en echt een ow op die belachelijke ketel te helpen.. dat wordt dus waarschijnlijke het eerste wonder wat ik niet ga plaatsen ketel kan beter totaal uit het spel verwijdert worden; totale onzin is dat ding
  15. hobby kamer , filmpjes etc

    ben benieuwd of mijn ad blocker het tegen blijft houden ik zal nooit verplicht een advertentiefilmpje gaan kijken... is overigens voor mij een reden geweest om te stoppen met een ander spel waar de filmpjes opeens gekoppeld werden aan een soort rankings punten waardoor je verplicht werd omdat...
Bovenaan