• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door pats64

  1. pats64

    Randje wereldkaart

    Dan wordt het ook tijd dat jij verhuisd ja. Succes hoor
  2. pats64

    Randje wereldkaart

    @zeepaardje, ik kon aan mijn linkerkant niets meer verkennen. Inmiddels ben ik verhuisd, ben weer happy
  3. pats64

    Randje wereldkaart

    Bedankt allemaal voor het reageren. Het ging er mij alleen maar om dat er een einde is aan de wereld, daar zat ik dus tegenaan. Groetjes, Pats
  4. pats64

    Randje wereldkaart

    Inderdaad, dat is het juist, er zijn geen steden meer voor mij. Ben een speler die elke keer mee verhuisd en al meer dan 5 jaar speelt, vind het wel een beetje raar hoor.
  5. pats64

    Randje wereldkaart

    Ja, dat idee heb ik ook al een tijdje, dat er veel spelers stoppen. Ik heb gelukkig bijna geen goudmijnen, maar ik kan naar 1 kant niet uitbreiden, want daar zit helemaal niets, zelfs geen goudmijnen.
  6. pats64

    Randje wereldkaart

    In het verleden is er al ooit iets over gezegd, maar ik wil het nog maar een keer ter sprake brengen. Ik klaag niet over de ontdekte plaatsen op mijn wereldkaart en de goede buren die ik heb. Wel vind ik het heel raar dat als ik de wereld aan mijn linkerkant wil verkennen, ik een grote...
  7. pats64

    broederschap gezocht

    Hallo Silver, Neem een kijkje bij ons wat we te bieden hebben. Als het je wat lijkt dan ben je van harte welkom Groetjes Pats BS Free Mind
  8. pats64

    Free Mind zoekt spelers

    Wij, een hechte broederschap, zoekt nog spelers die lekker relax willen spelen. Het enige dat we vragen is om gezellig in de chat te zijn, niet kritisch naar anderen, maar in ieder geval wel proberen om elke dag bij je medespelers op bezoek te komen. Geen stress, geen druk, maar vooral plezier...
  9. pats64

    Unicorn Spirit zoekt meerdere spelers

    Soms moet je afscheid nemen van spelers, wat enorm jammer is. Maar dit maakt dan ook weer ruimte voor nieuwe waar we hopelijk weer kennis mee kunnen maken. Op dit moment hebben we weer 3 plaatsen vrij. Als je interesse hebt stuur dan een verzoekje of stuur mij een berichtje. Groetjes, Pats
  10. pats64

    Evenement van Lucky Little Fin Juni 2022

    Dank je wel Chakra-elf
  11. pats64

    Unicorn Spirit zoekt meerdere spelers

    Wij, een groep oudere en nieuwere spelers, zoeken versterking voor ons leuke gezellige team. Heb je interesse stuur dan een verzoek of een berichtje. Groetjes, Pats
  12. pats64

    Feedback: Verboden ruïnes-evenement

    Top, dank je wel Meesterslager
  13. pats64

    Feedback: Verboden ruïnes-evenement

    Heeft iemand een tip? Het gaat om een speler uit mijn BS, die nu vast zit op opdracht 9. Vecht en win in 3 confrontaties of gebruik 1 dierenvoeding. Dierenvoeding kan hij niet, omdat hij daar het gebouw niet voor heeft en al zijn provincies zijn nog te moeilijk om te vechten.
  14. pats64

    Opdracht Verboden Ruïnes 2022

    Top! Fijn hoor, goed je best gedaan
Bovenaan