• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Moriarte

  1. Moriarte

    zoekfunctie

    Beste Babs, Een echte zoekfunctie is er niet omdat de naam van alle gebouwen terug te vinden is als de cursor over het gebouw beweegt, wat het wel makkelijker maakt is als je in de verplaats functie klikt op gebouwen verbergen. Alle soortgelijke gebouwen krijgen nu dezelfde kleur en dit maakt...
  2. Moriarte

    uitbreiding bevolking

    Meer woongebouwen plaatsen of woongebouwen uitbreiden is in het begin de beste manier om meer bevolking te krijgen.
  3. Moriarte

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Ik was van plan mijn OW's langzaam maar zeker gelijk te trekken en elke keer aan het einde van een hoofdstuk nam ik de tijd voor opbouw van voorraden en gebruikte die tijd om KP's in OW's te steken. Als ik nu mijn 15 OW's aan het eind van een hoofdstuk allemaal 1 leveltje omhoog wil hebben dan...
  4. Moriarte

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Ik denk dat desastreus hier de plank niet mis slaat, als we naar de verhouding kijken van de benodigdheden voor en na de veranderingen aan de OW's.
  5. Moriarte

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Dit was gewoon een ere titel die je kon winnen bij een recepten wedstrijd -.- Niet alles proberen nog spannender te maken dan het nu al is alstublieft.
  6. Moriarte

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Even in verdediging van Aeva dit heeft betrekking op slechts 1 deel van alle veranderingen, in de discussie zijn de Oude Wonderen slechter of beter geworden hangt er wel een hele hoop af van je insteek hoe je dit spel speelt. De negativiteit omtrent de snelheid waarmee dit geforceerd wordt het...
  7. Moriarte

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Als Solo speler moet ik helaas beamen dat het er niet makkelijker op geworden is, maar ik heb nog steeds de keuze om het solo te willen en kunnen spelen. Voor nieuwe(re) spelers is het nu onmogelijk om niet actief lid te worden van een broederschap je behaalt simpelweg niet meer de benodigde...
  8. Moriarte

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Ja ik denk dat wat betreft de groep spelers die op het randje lopen om alles te maximaliseren met zo'n min mogelijke inzet je helemaal gelijk hebt, je mag dan echt wel een keer een deksel op je neus verwachten. Maar dit heeft ook wel impact op jarenlange spelers die niet de randjes eraf gelopen...
  9. Moriarte

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Mee eens want het gaat immers om de vrijheid die geboden werd ten tijde van het uitbrengen van het spel, zoals ik al eerder zei het is logisch dat er in het verloop van het spel veranderingen aangebracht worden maar het is inderdaad in mijn (persoonlijke) optiek waar dat de huidige veranderingen...
  10. Moriarte

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Ik kan alleen maar beamen dat het niet negatief uitpakt als je een enigszins "normale" opbouw van je stad hebt. Maar het verontrust mij wel dat zo'n grote verandering in nog geen 1,5 week beta test gelanceerd wordt naar de live servers. Het is een ieder in principe vrij om het spel te kunnen...
  11. Moriarte

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Squad Size , de effecten die troepen vergroting hebben op de moeilijkheidsgraad in het spel worden nu veel besproken.
  12. Moriarte

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Aeva Bedankt voor het heldere overzicht, ik vond de gesprekken op de Engelse/Amerikaanse fora wel erg stellig omtrent hun keuzes die ze gemaakt hadden met name degene die nauwelijks tot geen OW's hebben maar wel veel wapenkamers. Ik begreep dat het voor de meesten echt wel een brug te ver was...
  13. Moriarte

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Nu we toch nog even gebruik kunnen maken van dit forum even de vraag aan de wat meer ervaren spelers in latere hoofdstukken ; Is jullie duidelijk hoe groot de impact op de huidige manier van spelen zal zijn als de veranderingen die momenteel in Beta uitgevoerd worden naar live gaan? Ik vind het...
  14. Moriarte

    Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

    Afscheid van het forum en elkaar op dit forum hadden we een soort van al genomen, maar omdat het forum toch nog "live" is -.- wil ik iedereen toch nog fijne dagen toewensen en veel bouwplezier in 2024 :) .
  15. Moriarte

    Discord

    Als the powers that be iets van je willen weten dan heb je niets te verbergen al zou je het willen. De keuze om voor een beetje privacy te kiezen heeft meer te maken met wat @rodeon aangeeft want ik vertik het om mijn privé tijd te moeten steken in handelingen die voorkomen dat ik gek van de...
Bovenaan