• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Mist303

  1. Mist303

    Géén BSA, waarom?

    Alleen is het gebouw vooral aantrekkelijk als je hem vol krijgt, want 1 oranje spreuk per dag is wel heel aantrekkelijk, maar die krijg je pas op level 10
  2. Mist303

    Géén BSA, waarom?

    gedaan :), nu afwachten wat daar het antwoord is.
  3. Mist303

    Géén BSA, waarom?

    klopt, maar als er geen BSA op beta komt, dan komt ie ook niet in de live werelden. Het is wel eens eerder gebeurd dat er geen BSA achteraan komt en daar baal ik altijd flink van, want vaak zijn dat de meest interessantste gebouwen die ik dan niet op het hoogste level krijg. Helaas heb ik nog...
  4. Mist303

    Géén BSA, waarom?

    Op beta komt er geen BSA maar start er een nieuw evenement. Waarom komt er geen BSA? Veel leden van mijn Broederschap komen niet verder dan level 9 en willen hun gebouw (ik zelf inclusief) naar level 10 krijgen maar hebben daar een BSA voor nodig!
  5. Mist303

    Torenarchief en voordeel van de leden?

    Ik ga het eens bekijken. Bedankt voor de uitleg.
  6. Mist303

    Torenarchief en voordeel van de leden?

    Jullie zeggen allemaal heel veel maar ik snap er geen barst van, terwijl ik het spel al jaren speel. Hoe kan je die perks toevoegen in de toren en hoe in het toernooi? Beide staan bij ons op level 1. Dan zou je er iets mee moeten kunnen of krijgen, maar hoe..........? Geen idee.
  7. Mist303

    Feedback wintermagie 2021

    Het winterevenement heeft verreweg de mooiste gebouwen van het hele jaar, kijk er ook altijd naar uit.
  8. Mist303

    Oneerlijke handel

    Het is wel ergerlijk dat het mogelijk is om 0 sterren aanbiedingen te maken. Ik vind eigenlijk dat dat niet moet kunnen. Maar er worden af en toe zulke idiote aanbiedingen gemaakt dat echt vervelend is. Volgens mij kan het toch niet moeilijk zijn voor inno om er voor te zorgen dat er alleen maar...
  9. Mist303

    armbanden!

    Op dit moment zijn dit de gegevens die ik nu verzameld heb: H1=?/ H2=?/ H3=890/ H4= 2800/ H5= 4600/ H6=6500/ H7=?/ H8=11000/ H9= 15500/ H10= 20000/ H11= ?/ H12=37000/H13= ? / H14=37000 /H15= 44000/H16=52000/H17=61000/ H18=76000 Zoals jullie zien zijn het aanzienlijke verschillen met de getallen...
  10. Mist303

    armbanden!

    Hallo allemaal, Ik ben aan het inventariseren hoeveel tier 1 er geproduceerd moet worden voor een armband per hoofdstuk. Kunnen jullie mij helpen daarbij? Ik wil het graag weten voor de hoofdstukken 1,2,4,7,11,13 en 18 Alvast bedankt.
  11. Mist303

    fusie-bs-overname gezocht

    Ook ik ga net als rodeon heel brutaal zijn. Wij zijn een actieve BS op plaats 65 op Winyandor die regelmatig bezocht worden door hele kleintjes die regelmatig weer afhaken. We hebben op dit moment 7/8 plaatsen vrij voor actieve spelers. Dus als jullie interesse hebben zijn jullie welkom bij...
  12. Mist303

    Transparant maken gebouwen

    Inderdaad prachtig, lijkt nu erg op de elvenarchitect. SUPER
  13. Mist303

    Transparant maken gebouwen

    Dank je wel, ik ga het uitproberen op de pc. Het werkt nog niet zo op de tablet.
  14. Mist303

    Transparant maken gebouwen

    Ik heb gelezen dat er een mogelijkheid is om gebouwen transparant te maken. HOE WERKT DAT ÉN WAARVOOR DIENT HET! Dààr heb ik namelijk niets over gelezen.
  15. Mist303

    belachelijke beloningen BSA

    Wij zijn altijd heel actief tijdens een bsa maar ik vind wel dat het dit jaar allemaal heel snel achter elkaar komt. We hebben al 3 of 4 Bea gehad terwijl er normaal 6 per jaar komen. Een klein beetje rust is ook wel eens prettig.
Bovenaan