• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Maritsebil

  1. Maritsebil

    BSA

    Dank je wel!
  2. Maritsebil

    BSA

    Weet iemand waarbik de 3 kaarten kan vinden van het volgend BSA. Vroeger op gems te vinden maar sinds 2021 geen nieuwe info. Dank alvast!
  3. Maritsebil

    Feedback over verhuizingen

    Super blij met mijn verhuizing. Veel meer burenhulp dan in mijn vorig kraterlandschap
  4. Maritsebil

    ×broederschapsavonturen

    Komt er een BSA aan als alles op Elvengems staat?
  5. Maritsebil

    Feedback spelupdate 1.122

    Helemaal mee eens!
  6. Maritsebil

    Basis goederen

    Ik ben de laatste die meteen hulp gaat vragen, maar Wiki en alle instructies zijn niet heilig voor alle mensen. Maar goed, ik heb geen hulp meer nodig.
  7. Maritsebil

    Basis goederen

    Dit is de eerste keer dat ik een bericht stuur sinds ik mijn oren gewassen kreeg dat ik op de verkeerde plek een vraag stelde. Ik zal hier echt nooit meer een vraag stellen. Je kunt maar beter de opmerking krijgen, zoek het zelf uit!
  8. Maritsebil

    Feedback spelupdate 1.108

    Ben een app speler, wat vervelend dat ik bij de goederen niet meer de aantallen zie, wat nodig is om te zien hoeveel ik kan gebruiken om te handelen.
  9. Maritsebil

    Feedback Spelupdate 1.101

    Blij met de vooruitgang
  10. Maritsebil

    Feedback Wintermagie 2019

    Ben het helemaal met je eens Manny!
  11. Maritsebil

    Laadscherm komend winterevent

    Dank je wel :)
  12. Maritsebil

    Feedback Spelupdate 1.92

    Heel blij met de mogelijkheid om berichten te sturen etc
  13. Maritsebil

    Feedback forumupdate

    Haha ik lig hier in een deuk! Een aantal spelers wil mooie smiley's ...... en ik Ik wil een goed werkende app met alle mogelijkheden en een stad waar ik ook nog iets zie bewegen zonder helemaal van beeld te verdwijnen en met steeds weer opnieuw opstarten. Ja ik weet dat ze daar al heeeeeeel lang...
  14. Maritsebil

    Geen beweging in mijn stad

    Vraagje, zijn er meer app spelers waarvan de stad al maanden stil ligt. Enkel bewegen er een paar elven etc over de straten, dat is alles. Inno geeft aan dat men op de hoogte is en dat men er hard aan werkt!! Nu al maanden ...... zo jammer! Enig voordeel is nu dat de app niet meer crash .....
Bovenaan