• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Mamsie

  1. bosjes en bomen rondom je stad

    Wat vinden jullie van de bosjes, bomen rondom je stad op de nog vrij te spelen plekken? Vanmorgen opeens verschenen Ik vind het erg rommelig staan en bovendien is het bos rondom in herfstkleuren en die nieuwe boompjes en bosjes niet. Ben benieuwd wat jullie vinden :)
  2. Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    Als het de bedoeling is dat je alleen de set compleet kan krijgen door ervoot te betalen mogen ze dat van te voren wel melden. ik denk dat dan veel spelers afhaken
  3. Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    Helaas heb niet zoveel diamanten
  4. Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    Dus niet gehaald op 5 stapjes na en dan de tekst, gefeliciteerd, nou ik voel mij niet blij, gefeliciteerd met het niet behalen van de set, grrr Heleboel doen al niet mee met broederschapsavontuur vanwege de prijzen en ik denk niet dat ik de volgende keer mijn best ga doen voor evenement. Ik...
  5. Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    Het gaat niet om de competitie het gaat erom dat we de set niet compleet krijgen ook al zijn we actieve spelers erg erg jammer Hoort bij bovenstaande ik deed iets verkeerd
  6. Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    Het is in ieder geval geen goede zet van Inno, ik heb al geluiden gehoord dat mensen gaan stoppen met het spel. Als van de 10 spelers er maar 2 de set compleet krijgen? Waar ben je dan mee bezig Vooral ook als je tegengehouden wordt dmv dagopdrachten en je dan het einddoel niet haalt is erg...
  7. Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    Bij veel mensen in mijn broederschap komt het stoom al uit de oren omdat ze dat laatste gebouw niet gaan halen. En ik kies vaak 45 of 27 of 18 maar ondanks dat gaat het niet lukken, mede omdat eerst de volgende stap het gebouw was en nu opeens kp punten dus extra stap ertusse Erg jammer allemaal...
  8. Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    Ik weet niet of het hier al vermeld is Opgegeven moment wordt je in het spel tegengehouden en krijg je 1 opdracht per dag. Inmiddels ben ik van zilver teruggezet nasr brons dus goud haal ik op deze manier nooit, en bovendien ziet het er naar uit dat ik het laatste gebouw van de set ook niet ga...
  9. 5 uurs booster

    Nog steeds niet langsgekomen op moment alleen 20, 14 en 8 uursboosters
  10. 5 uurs booster

    Ik heb hem nog steeds niet gehad in mijn academi, even afwachten maar en dan melden. Bedankt mensen voor jullie reactie. Ik speel trouwens met tablet misschien ligt het daar aan.
  11. 5 uurs booster

    Ik heb hem nog steeds niet gehad in mijn academi, even afwachten maar en dan melden. Bedankt mensen voor jullie reactie. Ik speel trouwens met tablet misschien ligt het daar aan.
  12. 5 uurs booster

    Nou dan ben ik en mijn mede broeders gek want ik heb ze in het verleden wel degelijk gemaakt, bovenstaande reactie is er 1 aan het maken
  13. 5 uurs booster

    In mijn broederschap en ook ik, is het opgevallen dat wij ongeveer sinds de update geen 5 uurstijdbooster meer kunnen maken in de academi. Nog meer mensenlast van?
Bovenaan