• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door keomaar

  1. Verheven goederen.

    deals plaatsen die velen kunnen nemen helpt ook. niet alleen deals van 100 of 200k plaatsen maar ook voor 5 of 10k die kunnen ook genomen worden door spelers die nog niet zo ver in de hoofdstukken zitten.
  2. Verheven goederen.

    in de nacht zet ik ook meestal crossdeals voor verheven goederen. daar doe je niemand kwaad mee. het is gewoon handig om snel te verzamelen niemand hoeft ze te nemen en in de ochtend zijn je handelaars weer vrij. en voor spirituele en standaard goederen gewoon zelf deals plaatsen uit dezelfde...
  3. Nieuw Elvenar traag sinds nieuwe hoofdstuk

    prijzen worden ook altijd mooier voorgesteld dan dat ze werkelijk zijn. zoals 80% meer productie op fabrieken of werkplaatsen. maar dat het enkel op de basisproductie is dat word er niet bij gezegd. voor zaden en unurium hetzelfde 20% extra maar dat het niet overal is waar je unurium of zaden...
  4. Verheven goederen.

    ik gebruik het in mijn voordeel,ik zet zelf gewone handel uit dezelfde tier. juist omdat er zoveel cross staan worden mijn deals steeds snel genomen. ze staan er zelden na een half uur nog op.
  5. Feedback: Herfststerrenbeelden 2023

    met een hoog gelevelde tijdsprong kan het makkelijk op die 2,5 dag. met ijsbeer op level 10 en tijdsprong op level 30 is er zelfs geen wachttijd meer in tournooi.
  6. Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    daar moet je de tempel der geesten voor hebben,dan krijg je bij elke torenkist unurium.
  7. Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    kan raar lopen. eerst wil niemand die reclame hebben. zo zie je maar dat je dingen eerst en kans moet geven en niet al oordelen nog voor het er is.
  8. bsa

    denk dat ze de muntbadges 6% duurder hebben gemaakt in plaats van goedkoper.
  9. wonderen

    ik heb het idee aangegeven om dat probleem tegen te gaan en natuurlijk moet je dat voor elk wonder apart kunnen aanklikken dan of je er kp's in wil krijgen of niet. het gaat dan meestal over de begin wonderen die veel spelers al lang op het hoogste level hebben staan en daar veel runes van...
  10. wonderen

    ja laat maar het hoeft al niet meer ik doe wel wat yogi zegt als het nog gebeurd als er komen dumpen dump ik wel terug met runes die ik niet meer nodig heb.
  11. wonderen

    dan moet je alle wonderen van de weg afzetten alleen het wonder dat je dan aan het vullen bent en dan werken ze niet die wonderen. dus dat is een stomme opmerking. en die limiet kan snel bereikt zijn hoor ook zonder pushaccounts als spelers hopen runes die ze op overschot hebben komen storten...
  12. wonderen

    zou het geen idee zijn dat je de mogelijkheid krijgt om een wonder af te sluiten zodat er niemand kan in storten als je dat niet wil. want er is veel last nu van spelers die hun runes komen dumpen die ze niet nodig hebben en jou zo aan je limiet helpen.
  13. Geen bug Waarschijnlijk een Bugs

    ik stop niets in die ketel ik werk enkel met de wekelijkse punten die we krijgen. ik stop die punten altijd in het levelen van de vechteffectten. als die ooit hoog geleveld staan dan pas ga ik kijken om wekelijks proberen die effectten te activeren maar dan zijn we alweer heel wat maanden...
  14. Filmrolletje

    voor meer orks werkt het niet als je die in arbeidshut neemt, ik krijg geen orks extra
  15. nieuw hoofdstuk

    tot zover ik het op beta al kon zien waren er in gastvolkgebouwen ook geen goederen nodig. maar heb maar een klein landje daar dus kan niet alles zien☻
Bovenaan