• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door johke

  1. Hoe verzamel ik elvenar-extracten

    In Hfst 12 nemen alle andere elementen steeds toe, maar elvenar extracten blijft stil staan. In de balk bovenaan bij nederzetting goederen heb ik 600/3400 elvenar extracten. Het merkwaardige is dat bij de opdrachten links (2e van boven) gevraagd wordt om 500 extracten te sparen, waarvan er pas...
  2. Hoe verzamel ik elvenar-extracten

    Ik ben in hoofdstuk 12 van de gastrassen. Daar krijg ik bij de opdrachten links de opdracht om 500 elvenar-extracten te verzamelen. Hoe moet ik dat doen? ik heb alles geprobeerd wat ik verzinnen kan.
  3. Contact Support Bij inloggen kom ik niet in mijn eigen account, maar dat van een ander

    Nu net (10.21) probeerde ik nog eens in het beginscherm van mijn eigen laptop, waar de gebruikersnaam staat mijn eigen naam in te vullen en op goed geluk het wachtwoord zo te laten als het er staat. en wat gebeurt er? Ik kom in mijn eigen spel!! Tot nu toe bleef bij elke poging de naam Johke...
  4. Contact Support Bij inloggen kom ik niet in mijn eigen account, maar dat van een ander

    Schrijft Ekojovis vanaf de PC van Johke
  5. Contact Support Bij inloggen kom ik niet in mijn eigen account, maar dat van een ander

    Help! Als we de oplossing niet vinden moet ik het hele spel opnieuw beginnen met een ander account!
  6. Contact Support Bij inloggen kom ik niet in mijn eigen account, maar dat van een ander

    Helaas. Als ik op 'Afmelden' bij 'ben je xxx niet' druk wordt alleen het scherm wat kleiner. bij nog eens drukken wordt het weer groter
  7. Contact Support Bij inloggen kom ik niet in mijn eigen account, maar dat van een ander

    Mijn spelersnaam is Ekojovis Bij het openen van Elvenar zie ik dat ik ingelogd ben bij de speler die Johke heet (dat is mijn vriendin), zonder dat ik daar bewust iets voor gedaan heb. Alle pogingen om bij mijzelf in te loggen falen. Tot overmaat van ramp ben ik mijn eigen spelwachtwoord kwijt...
Bovenaan